شهروند ـ وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا انتاریو، کریس بالارد، اعلام کرد که دولت انتاریو طی طرحی به خانواده های واجد شرایط برای کم کردن هزینه انرژی و در پی آن گازهای گلخانه ای کمک می کند. بر اساس این طرح قرار است تا به ۱۰۰,۰۰۰ خانوار در این استان ترموستات هوشمند به همراه نصب آن به طور رایگان داده شود.

این ترموستات های هوشمند به افراد کمک می کنند تا از طریق موبایل هوشمند خود و از راه دور میزان گرما و سرمای سیستم تهویه هوای خانه را کنترل کنند و از به هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند. از این طریق  خانواده ها علاوه بر این که در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنند، کمک بزرگی نیز به محیط زیست می شود، زیرا هر چقدر انرژی کمتر مصرف شود میزان گازهای گلخانه ای کاهش می یابد.

افراد علاقمند می توانند با رفتن به وب سایت www.greenon.ca از جزییات این طرح آگاه شده و در صورت داشتن شرایط این ترموستات هوشمند را به همراه خدمات نصب آن از پاییز امسال دریافت نمایند. همچنین در این وب سایت اطلاعات دیگری نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت تا از آن طریق بتوانند تا جایی که ممکن است در هزینه های انرژی خود صرفه جویی نمایند و در نهایت به محیط زیست کمک کنند.