شهروند- آزاده داودی: فستیوال EDIT که برای اولین بار است در تورنتو برگزار می شود قرار است از روز پنج شنبه ۲۸ سپتامبر شروع شده و برای ۱۰ روز یعنی تا تاریخ ۸ اکتبر ادامه پیدا کند. این فستیوال که قرار است در محل کارخانه شوینده Lever Ponds در دان تاون تورنتو برگزار شود یکی از اتفاقاتی است که بهتر است آن را از دست ندهیم.

EDIT، نمایشگاهی از طراحی، نوآوری و فناوری فرصتی است که در آن هم می توان فضاهای شهری تورنتو را کشف کرد و هم از ۵۲ نمایشگاه، ۱۲۵ سخنران و ۴۰ کارگاه آموزشی بهره مند شد. این ۱۰ روز فرصتی به ما می دهد تا دنیای بهتری را برای خودمان تصور کنیم.

محل برگزاری این نمایشگاه یک کارخانه تولید صابون و شوینده متروکه است که قرار است برای این نمایشگاه و پذیرایی از ۱۰۰,۰۰۰ بازدید کننده آماده شود.

برای حضور در این نمایشگاه لازم است که بلیت تهیه کنید. روش های گوناگونی برای تهیه بلیت وجود دارد و برای دانشجویان و دانش آموزان نیز تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

برای اطلاع از جزییات برنامه های این نمایشگاه از وب سایت www.edit.frontgatetickets.com دیدن کنید.

لازم است بدانید که به مناسبت برگزاری این نمایشگاه بالون میکی ماوس بر فراز تورنتو به پرواز درآمده است و اگر با چهره خندان این بالون در آسمان بالای سرتان مواجه شدید تعجب نکنید. این نمایشگاه حرف های زیادی برای بهبود زندگی شهری دارد و بهتر است آن را از دست ندهیم.