شهروند- هالووین شبی است پر از اتفاق های عجیب و غریب و مهمانی های دوست داشتنی و دور همی های پر از خنده و نشاط، اما برای برخی از برگزارکنندگان این رسم و رسوم، این شب بسیار واقعی است و به دنبال این هستند که هرچه واقعی تر این شب را ترسناک کنند.

در هالووین امسال، سه شنبه هفته گذشته شب ۳۱ اکتبر، یک دختر ۱۱ ساله در کمبریج انتاریو راهی بیمارستان شد و کارش به جراحی کشید. این دختر ۱۱ ساله که برای مراسم Trick or Treat به در منازل رفته بود با خوردن یکی از شکلات هایی که حاوی تکه های فلز در آن بود راهی بیمارستان محلی شد و در نهایت مجبور به عمل جراحی شد.

پلیس همچنین گزارش کرده است که در نقاط دیگر انتاریو نیز از این موارد مشابه در هالووین امسال دیده شده است. به عنوان مثال در لندن انتاریو و ویندزور در شکلات کودکان سوزن پیدا شده است که خوشبختانه منجر به جراحاتی نشده است.

همچنین در بری انتاریو یک پسر ۱۱ ساله شکلاتی خورده است که در آن قرص خواب آور ملاتونین جاسازی شده بود. بررسی ها برای پیدا کردن سر نخ و کشف این که چه کسانی این مواد عجیب و غریب را در شکلات های کودکان جاسازی کرده اند ادامه دارد اگرچه پلیس می گوید پیدا کردن افراد متخلف کار چندان ساده ای نیست.