بیماری های سخت برای بزرگسالان 

با نگاهی به این حقایق درمی یابیم که با فراهم کردن زندگی سالم، می توان از ایجاد سرطان پیشگیری کرد و نیز با تشخیص زودرس آن به راحتی بر آن پیروز شد. بیمه بیماری های سخت، به صورت دوره های ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۶۵ و همچنین ۷۵ و ۱۰۰ سالگی به فرد بیمه شده عرضه می شود. در نمونه کاملتری، فرد بیمه شده می تواند در صورت عدم وقوع بیماری، تمامی مبالغ پرداختی حق بیمه را دریافت نماید.

آمارها بسیار گویا هستند. در امریکای شمالی از هر ۸ نفر ۱ نفر دچار سرطان می شود و همانطور که به تازگی هم در رسانه ها اعلام شد از هر ۲ نفر ۱ نفر در دوران زندگی خود بیماری سخت را تجربه می کند.

به خاطر داشته باشیم که در زمان سلامتی کامل می توان از شانس اخذ بیمه بیماری سخت برخوردار شد.

و در صورت ابتلا به سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، بیماری های آلزایمر و پارکینسون و مواردی دیگر از بیماری های سخت که تا به امروز تا سقف ۳۲ مورد (با توجه به سن) معاف از مالیات تا سقف ۲ میلیون دلار می باشد خود را برای طول دوره بیماری و مداوا از جهت مالی محافظت کنیم و موجب آرامش و آسایش خود و عزیزانمان باشیم.

 

بیماری های سخت برای کودکان

بیمه بیماری های سخت کودکان، می تواند از یک ماهگی قابل صدور باشد و از طرفی دیگر پس اندازی در این بیمه وجود دارد که فرصتی به همگان می دهد تا با توجه بیشتر، ضمن برنامه ریزی جهت عزیزان خود دقت کافی را مبذول دارند.

این نوع بیمه در کنار پوشش بیماری های سخت رایج ۲۵ مورد متداول می تواند ۶ مورد بیماری مخصوص دوران کودکی را در بر داشته و به طور کلی دو دسته پوشش بیماری در این نوع دیده می شود: حالت اول ۲۸ بیماری شامل ۳ مورد بیماری های دوران کودکیAutism،Rett Syndrome،Cystic Fibrosis و در حالت دوم :۳۱ بیماری شامل ۶ بیماری دوران کودکی Autism- Ret Syndrome) Cystic Fibrosis – Type 1  Diabetes Mellitus -Cerebral Palsy – Muscular Dystrophy-  است.

به طور کلی سه حالت در این نوع بیمه وجود دارد. پول های پرداختی حق بیمه در زمان های مختلف معاف از مالیات به شرح زیر خواهد بود:

*در صورت قطع بیمه پس از ۵ سال دریافت کننده ۲۵ درصد حق بیمه پرداختی خواهید بود.

*پس از ۱۰ سال پرداخت دریافت کننده ۵۰ درصد حق بیمه پرداختی خواهید بود.

*پس از ۲۰ سال از پرداخت حق بیمه، دریافت کننده ۱۰۰ درصد حق بیمه پرداختی خواهید بود.

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com