آیا شما در خطر ابتلا به دیابت هستید؟

دیابت به معنی گلوکز خون یا قند خون است. با داشتن دیابت نوع ۲ که نوع متداولی است بدن شما نمی تواند به خوبی انسولین بسازد یا استفاده کند. انسولین هورمونی است که به ورود گلوکز به سلولهای شما برای دادن انرژی کمک میکند. بدون انسولین، گلوکز خیلی زیادی در خون تان می ماند. در طی زمان گلوکز خون می تواند منجر به مشکلات جدی در قلب، چشم، کلیه، اعصاب و لثه و دندان های شما شود.

خبر خوب اینکه امروزه افراد مبتلا به دیابت می توانند بهتر و بیشتر زندگی کنند آن هم باهماهنگ نگهداشتن سطح قند خونشان و خوردن غذاهای سالم و در نهایت استفاده از داروهای تجویز شده توسط دکتر.

آیا می دانید یکی از ریسک فاکتورهای بسیار مهم در تمامی بیمه های سلامتی  حتا بیمه های مسافرتی دیابت است؟

آیا می دانید، بیش از ۱۹۳ میلیون نفر از اینکه بیماری دیابت دارند بی اطلاع هستند.

روز ۱۴ نوامبر، روز جهانی بیماری قند ، برای اولین بار در سال ۱۹۹۱  توسط سازمان بین المللی دیابت و بهداشت جهانی برای اعلام خطر بیماری دیابت در سرتاسر جهان معرفی شد.

دیابت چهارمین علت مرگ و میر دربیشترکشورهای توسعه یافته است‏.

نشانه های دیابت نوع ۲ به آرامی ظاهر می شود. برخی از افراد به هیچ وجه به نشانه ها توجهی ندارند.

نشانه ها می تواند شامل:

  • تشنگی زیاد
  • ادرار گاه به گاه
  • احساس گرسنگی و خستگی زیاد
  • از دست دادن وزن بدون هیچ تلاشی
  • داشتن زخم که به آرامی بهبود می یابد
  • تاری دید

به راستی در دنیای امروز چگونه می توان بدون برنامه ریزی مالی به این امر یعنی پوشش مالی در زمان نیاز دست یافت؟

بیمه بیماری های سخت می تواند از ۲۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰.۰۰۰ دلار پوشش در اختیار متقاضی قرار دهد. زمانی که سالم هستیم باید بیمه فوق را اختیار کنیم. برای هر یک از ما چنین شرایطی ممکن است پیش آید بیمه در این خصوص موجب می شود از نظر مالی پوشش مناسب داشته باشیم و از پس هزینه های مالی و تعهدات برآییم. پس از اخذ بیمه در این خصوص، در صورت تشخیص بیماری های مندرج در بیمه نامه ، توسط پزشک معالج، و تایید آن و گزارش به شرکت بیمه، فرد بیمه شده واجد شرایط خواهد بود. و همچنین در صورت عدم بیماری امکان اخذ پولهای پرداختی در بعضی از انواع این بیمه امکان پذیر است.

ترجمه و اقتباس : W.H.O    و www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com