با بازداشت سه فعال دانشجویی در تهران، اصفهان و کرج، همچنین ادامه بازداشت دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک و شیراز، دور تازه ای از بازداشت دانشجویان آغاز شده است.

 

شماره ۱۲۱۷ ـ پنجشنبه  ۱۹ فوریه ۲۰۰۹


 

ادوارنیوز: با بازداشت سه فعال دانشجویی در تهران، اصفهان و کرج، همچنین ادامه بازداشت دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک و شیراز، دور تازه ای از بازداشت دانشجویان آغاز شده است.

کاوه رضایی فعال دانشجویی دانشگاه همدان، علیرضا داوودی دانشجوی طیف چپ در اصفهان و محمد پورعبدالله دانشجوی طیف چپ در تهران  بازداشت شده اند.

این در حالی است که حسین ترکاشوند، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر، اسماعیل سلمانپور و کوروش دانشیار، اعضای شورای مرکزی انجمن و مجید توکلی، عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان امیرکبیر، همچنان در بازداشت به سر می برند.

همچنین سحر یزدانی پور دانشجوی دانشگاه شیراز و همسر یونس میرحسینی دانشجوی بازداشت شده این دانشگاه به دنبال مراجعه برای پیگیری وضعیت همسرش در دادگاه انقلاب شیراز بازداشت شده است.

خانم یزدانی در روزهای گذشته خبر اعتصاب غذای همسرش یونس میرحسینی را در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده بود.

این فعال دانشجویی دانشگاه شیراز که خود نیز از سوی کمیته انضباطی به تعلیق از تحصیل محکوم شده است، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ادوارنیوز با ابراز نگرانی از وضعیت یونس میرحسینی اعلام کرد برای درخواست ملاقات و یا لااقل تماس تلفنی جهت اطمینان از سلامت همسرش به دادگاه انقلاب شیراز مراجعه خواهد کرد. سحر یزدانی بعد از مراجعه به دادگاه به دلایل نامعلومی بازداشت شده است.