شهروند- کمتر از دو هفته به افتتاح خط جدید متروی تورنتو- یورک اسپاداینا باقی مانده است، اما مسافرین از هم اکنون شاهد تغییرات در نقشه های نصب شده داخل قطار هستند. شاید تاکنون متوجه نشده باشید اما TTC در حال تغییر نقشه ها و چراغ های چشمک زن قدیمی داخل قطارهاست و به طور مرتب به مسافران از طریق اپلیکیشنTTC  پیغام می دهد که چه مسیرهایی تغییر خواهد کرد و مسیر حرکت کدام اتوبوس ها تحت تاثیر افتتاح خط جدید قرار خواهد گرفت. تغییرات و به روز رسانی ها از این هفته چشمگیرتر خواهد شد و در داخل قطارها می توانید با دیدن نقشه هایی که بالای درهای ورود و خروج نصب شده است این تغییرات جدید را پیگیری کنید.

خط جدید مترو از ایستگاه شپرد غربی، که قبلا دانزویو نامیده می شد شروع شده و به سمت غرب و تا مرکز شهر وان ادامه خواهد یافت. این خط متروی جدید از وسط دانشگاه یورک نیز عبور می کند و دانشجویان این دانشگاه از تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷ به بعد می توانند عبور و مرور بسیار راحت تری به داخل کمپ دانشگاه داشته باشند.

گفته می شود که ایستگاه های جدید مترو با دقت و هنر بسیار خاصی طراحی شده و هرکدام  کار یکی از معماران برجسته در این زمینه است.