شهروند- گزارشات جدید کارآگاهان خصوصی و پلیس تورنتو حاکی از این است که بری و هانی شرمن، میلیونرهای اهل تورنتو که جسد آنها ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ در بیسمنت خانه شان پیدا شد، کشته شده اند و نظریه اولیه پلیس در مورد احتمال خودکشی صحیح نیست. جسد بری و هانی شرمن بنیانگذاران و صاحبان کمپانی بزرگ تولید دارو مشابه که Apotex نام دارد در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ در منزل شان واقع در نورت یورک تورنتو پیدا شد و چند روز بعد از آن و بعد از انجام کالبد شکافی پلیس اعلام کرد که این دو نفر به دلیل خفگی و بر اثر اقدامی که خودکشی- قتل نام دارد، جان باخته اند، اما خانواده بری و هانی شرمن با شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدند و سریع در بیانیه ای این خبر را تکذیب کردند.

بسیاری از دوستان و آشنایان این دو نفر نیز در آن زمان اعلام کردند که هرکس که هانی و بری شرمن را برای مدتی بشناسد می داند که خودکشی نمی تواند عامل مرگ آنها باشد. خانواده شرمن بعد از انجام مراسم تدفین کارآگاهان زبده و با سابقه را استخدام کردند و نتایج این اقدامات و بررسی های بسیار دقیق تر و کالبد شکافی دوباره روشن کرد که این دو نفر توسط قاتل حرفه ای که شاید طی قراردادی به این کار دست زده باشد، به  قتل رسیده اند و آثار اقدامات قاتل قبل از وقوع قتل بر روی مچ دست های بری و هانی شرمن به چشم می خورد.

هم اکنون بررسی های بیشتر برای کشف جزییات ماجرا در جریان است و تا روشن شدن تمامی جوانب، پلیس تورنتو از دادن هرگونه اطلاعات خودداری می کند و همچنان این قتل در زمره ی قتل های مشکوک طبقه بندی شده است.