شهروند- بسیاری از مدیران آپارتمان های اجاره ای از دولت می خواهند که قبل از قانونی شدن مصرف ماری جوانا از اول جولای ۲۰۱۸، قوانین مشخصی برای مکان مصرف آن تعیین شود تا از این طریق بتوانند جلوی افرادی که می خواهند در خانه های اجاره شان ماری جوانا مصرف کنند گرفته شود.

بر اساس اعلام دولت افراد نمی توانند در مکان های عمومی و در محل کار به مصرف ماری جوانای تفریحی اقدام کنند؛ اما مصرف ماری جوانای دارویی می تواند در تمام مکان هایی که سیگار معمولی استفاده می شود ، مصرف گردد.

مدیران ساختمان های اجاره ای می گویند که هزینه از بین بردن بوی ماری جوانا از داخل آپارتمان رقمی بین ۵۰۰۰ الی ۶۰۰۰ دلار است و اگر افراد درون آپارتمان های خود از این مخدر مصرف کنند هزینه نگهداری از منازل بسیار بالا خواهد رفت. هم اکنون قانون مشخصی برای مصرف دخانیات در داخل منزل شخصی وجود ندارد و معمولا خود آپارتمان های اجاره ای در قراردادهای خود بندی را برای منع استفاده از دخانیات در نظر می گیرند که دولت می گوید می توانند همین کار را برای ماری جوانا نیز انجام دهند.  ولی افرادی که هم اکنون قراردادهای اجاره دارند را نمی شود کاری کرد و اگر بخواهند درون خانه هایشان از ماری جوانا استفاده کنند به لحاظ قانونی نمی توان جلو آنها را گرفت؛ مساله ای که مدیران و صاحبان این گونه ساختمان ها از دولت می خواهند تا چاره ای برای آن اندیشیده شود.