شهروند- کتابخانه عمومی تورنتو اعلام کرد که یک پلتفرم ویدیویی با عنوان Kanopy بر روی وب سایت خود راه اندازی کرده است و تنها تفاوتش با نت فلیکس این است که برای آن پولی از شما دریافت نمی کند و کاملا مجانی است. این پلتفرم مانند نت فلیکس به شما این امکان را می دهد که از دیدن هزاران فیلم و سریال و برنامه مستند جدید بهره مند شوید و برای استفاده از آن لازم است که تنها کارت عضویت کتابخانه داشته باشید.

کانوپی یک کمپانی پخش فیلم و سریال آمریکایی است که طی قراردادی با کتابخانه تورنتو برنامه های خود را بر روی وبسایت این کتابخانه می گذارد. شما می توانید به همراه کارت خود ماهانه به ۸ برنامه در این مخزن فیلم و سریال دسترسی پیدا کرده و بعد از اجاره هر برنامه، به مدت سه روز بدون محدودیت و با زیرنویس آن را تماشا کنید.

این پلتفرم با ۳۰,۰۰۰ فیلم و برنامه شروع به کار کرده است و قرار است هرماه میزان قابل توجهی به تعداد این فیلم ها و سریالها و مستندها افزوده شود.

بسیاری از فیلم هایی که هم اکنون در دسترس هستند از فیلم های معروف اسکار و برندگان جایزه های مهم جهانی هستند. کتابخانه عمومی تورنتو ممکن است در آینده ای نزدیک به رقیب بسیار سختی برای نت فلیکس کانادا در این شهر تبدیل شود و این خبر خوبی برای شهروندان تورنتو است.