ماه فوریه، ماه هوشیاری و اطلاع رسانی  و ماه عشق است. گرچه ما به شکل نمادین ماه و روز را نامگذاری می کنیم. این ماه به شکل نمادین جهت اطلاع رسانی بیماری های قلبی، ماه پیش گیری از عفونت و سرطانها است. معمولن سلول های شما در یک مسیر مشخص و کنترل شده رشد کرده  و می میرند. سلول های سرطان بدون هیچ کنترلی شکل می گیرند. شیمی درمانی نوعی درمان است که می تواند این سلولها را کشته یا  افزایش آنها را متوقف کند. هرچند که این درمان موجب آسیب دیدن سلول های سالم نیز می شود که منجر به عوارض جانبی خواهد شد.

مسلمن بیمه مناسب می تواند چاره خوبی برای این مورد باشد و تا زمانی که آثار و علایم بیماری در شخص دیده نشده، می توان لااقل پیش بینی لازم را از نظر مسایل مالی به عمل آورد تا برای درمان، جدا از مشکلات روحی و روانی که برای شخص از جهت این بیماری های خطرناک پیش می آید، لااقل از شانس اخذ بیمه بیماری سخت، برخوردار شد. بیمه بیماری های سخت، از طریق شرکت هایی که آن را طراحی کرده اند در اختیار عموم قرار گرفته، تا از این فرصت بزرگ استفاده کنیم.

از نکات مهم بیمه بیماری های سخت این است که فرد بیمه شده ملزم به ارائه اسناد هزینه های درمانی اش برای مطالبه نیست، بلکه تنها تایید گزارش بیماری وی به شرکت بیمه کافی است تا بتواند مطابق بیمه نامه خود، یکجا معاف از مالیات مطالبه کند. اگر به آمار روزافزون بیماری ها نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که علیرغم اجباری نبودن این بیمه از طرف دولت، درجه اهمیت و ضرورت داشتن این بیمه نه تنها کمتر از بیمه های اجباری نیست، بلکه بیشتر از آن است. بی شک قبول دارید که هیچکس از لحظه بعد از خود خبر ندارد. اینک که سلامت هستیم فکر کنیم که در صورت دچار شدن به بیماری سخت، چگونه با هزینه های سرسام آور زندگی و درمان مواجه شویم.

با برنامه ریزی برای امروز و فردایمان، با کمترین هزینه در این مسیر با راهکاری مناسب که تهیه پوششی در این خصوص است گام برداریم. بیمه بیماری های سخت می تواند از۲۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات، امکان مالی در اختیار متقاضی قرار دهد. زمانی که سالم هستیم باید بیمه های مورد نیاز را اختیار کنیم. برای هر یک از ما چنین شرایطی ممکن است پیش آید بیمه در این خصوص موجب می شود از نظر مالی پوشش مناسب داشته باشیم و از پس هزینه های مالی و تعهدات در زمان نیاز برآییم.

اقتباسwww.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل میآوریم که تجربه  های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی میباشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمیشود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com