شهروند- این روزها با گرم تر شدن هوا همه ما آمدن بهار را احساس می کنیم و اغلب برای سال نو آماده می شویم. با آمدن بهار و گرم شدن هوا شاید بد نباشد که کمی از مشغله های روزانه خود کم کنیم و به دیدار طبیعت برویم و از مناظر زیبای طبیعت در کانادا بهره مند شویم.

یکی از اتفاق های مهم هرساله در بهار جشنواره ی بزرگ گل لاله در شهر اتاوا در استان انتاریو است که هرساله از ۱۱ ماه مه تا ۲۱ ام این ماه برگزار میشود و این شهر را غرق در گل و زیبایی می کند. در این جشنواره بیش از یک میلیون انواع گل لاله به نمایش گذاشته می شود. مرکز اصلی این جشنواره شهر اتاوا و Gatineau است و برنامه های مختلفی برای بازدید از تمامی این گلها در بین این دو شهر وجود دارد، اما بهترین منظره این جشنواره در مسیری یک کیلومتری در کنار دریاچه ی Dows در پارک Commissioners به نمایش عموم درخواهد آمد. شاید این جشنواره به بزرگی جشنواره های گل در کشور هلند نباشد، اما خوب است بدانیم که این جشنواره بزرگترین و زیباترین در نوع خودش در کاناداست و علامت شروع بهار است.

شما میتوانید به طریق مختلفی به این مکان ها بروید. یا میتوانید خودتان رانندگی کرده و به پارک Commissioners رفته و بعد از پرداخت هزینه ی پارکینگ ۱۵ دلاری به دیدن گلها بروید. اگر دلتان نخواست که رانندگی کنید میتواند از دان تاون شهر اتاوا و از طریق اتوبوس های شاتل که برای همین منظور در آن مکان است استفاده نمایید. جالب است بدانید که می توانید در این پارک از کمک راهنما هم استفاده نمایید.