هفته جاری در تقویم تحقیقی ما هفته آگاهی رساندن به بیماری های مغزی است و همچنین ۸ مارچ روز جهانی زن است، تبریک به تمامی خوانندگان و به ویژه خانم های همکارم که بیشترین پرسنل شرکت را به خود اختصاص می دهند. و اما، زنان دارای مسایل سلامت منحصر به فردی هستند و برخی از مشکلات سلامت که هم بر مردان و هم بر زنان تاثیر می گذارد، تاثیرش بر زنان متفاوت است.

مشکلات منحصر بفرد شامل بارداری، یائسگی و شرایط خاص زنانه است. زنان با رعایت مراقبت های بارداری زود هنگام و منظم می توانند از دوران بارداری سالمی برخوردار شوند. به آنها همچنین توصیه می شود که آزمایش تراکم استخوان، سرطان سینه و رحم را انجام دهند.

همچنین زنان و مردان ممکن است دارای مشکلات یکسان سلامت باشند، اما این مشکلات می تواند تاثیرش بر زنان متفاوت باشد برای مثال:

* احتمال مرگ زنان با سکته قلبی  بیشتر از مردان است.

* احتمال بروز نشانه های افسردگی و تشویش در زنان بیشتر از مردان است.

* تاثیرات  بیماری های مقاربتی  می تواند در زنان جدی تر از مردان باشد.

* ورم مفاصل استخوانی بر زنان بیشتر از مردان تاثیر می گذارد.

* احتمال داشتن مشکلات ادراری در زنان بیشتر از مردان است.

بیاییم برای فردایی که در آن احتمال بیماری و یا ناتوانی جسمی است بررسی کنیم و با اخذ بیمه آرامش و امنیت خاطر عمیق را برای خود و عزیزانمان فراهم آوریم. بیمه تکمیلی سلامتی در مدل های مختلف، ابتدایی ترین پوشش های مورد نیاز در خصوص دارو، درمان، دندان، چشم و آنچه بیمه بهداشت استانی پوشش نمی دهد نظیر آمبولانس، ماساژتراپی،کایروپراکتور، فیزیوتراپی، وسایل پزشکی و بیمارستانی و مشاور روانشناس را در اختیار بیمه شده قرار می دهد.  این بیمه به شکل های مختلف فردی و گروهی با تنوع پوشش، درصد مشارکت جهت فرد بیمه شده قابل اختیار است. پیشنهاد بیمه های سلامتی نظیر تکمیلی(دارو-دندان-فیزیوتراپی-ماساژتراپی و……)بیماری سخت، ناتوانی جسمی و از کارافتادگی و مراقبت ویژه می تواند سطح و نوع زندگی Life Style افراد را در زمان نیاز محفوظ بدارد.

و همچنین بیمه مراقبت ویژه در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه هر فرد عادی از ۱۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار معاف از مالیات، پوشش از کارافتادگی، ناتوانی جسمی و یا بیماری های سخت از ۲۵۰۰۰ دلار تا سقف ۲۰۰۰۰۰۰ دلار معاف از مالیات، از مهمترین پشتوانه هایی است که می تواند نیاز ما را از جهت رفع مسائل مالی و داشتن پرستار و پرداخت هزینه های معمول تا رسیدن به سلامتی و حفظ سبک زندگی و پوشش خانواده برطرف نماید.

اقتباس    www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه  های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com