شهروند- همیشه در کلاس های یوگا شنیده ایم که آب بنوشید و تمرکز کنید. یوگا به ذات و به گفته ی بسیاری از کارشناسان این زمینه ورزشی با انرژی بسیار بالاست و به افراد کمک می کند تا بر روی ذهن خود تمرکز کرده و دمی چند از دنیا و متعلقاتش فاصله بگیرند.

اما برخی از دوستداران این ورزش در پی آنند که از شدت تمرکز به آسمان ها پرواز کنند و برای همین ایده ی یوگا و ماری جوانا را خلق کرده اند. کریس گرین و همسرش گیلیان، کلاسی کاملا قانونی در بری، واقع در انتاریو، دایر کرده اند و  به یوگیست های خود این امکان را می دهند که در ضمن انجام یوگا، قبل و بعد از آن، ماری جوانا مصرف کنند. تنها شرط لازم برای شرکت در این کلاس های یوگا این است که بالای ۱۹ سال باشیم و ماری جوانا توسط پزشک به ما تجویز شده باشد، اما از آنجایی که به طور قانونی نمی توان از شرکت کنندگان در مورد نسخه آنها سئوال کرد پس تنها شرط لازم همان بالای ۱۹ سال بودن است.

در این کلاس ها افراد می توانند هر موقعی که دلشان بخواهد ماری جوانا مصرف کنند و مربی آنها می گوید که این ماده گیاهی به افراد این امکان را می دهد که تمرکز بیشتری بر روی بدن خود داشته باشند و حرکات یوگا را به راحتی و با آرامشی کم نظیر انجام دهند.

استان انتاریو مخترع این کلاس های ارزشمند نیست و در استان های دیگری نظیر کبک و بریتیشن کلمبیا نیز می توان نمونه های آنها را یافت. بسیاری از مربیان یوگا مخالف چنین طرحی هستند و می گویند که یوگا برای آرامش و بهبود بدن و ذهن است و برای انجام این کار نیازی به ماده ای مانند ماری جوانا وجود ندارد.