شهروند- پروژه BIMBY (زنبورها در حیاط خلوت من)  به علاقمندان به زنبورداری و حیات وحش، گیاه شناسان آماتور و هر کسی که یک باغ دارد کمک می کند تا هم زنبورداری یاد بگیرند و هم به بازگشت بیش از ۳۰۰ گونه از زنبورها در تورنتو کمک کنند.

بنیاد دیوید سوزوکی امیدوار است که با این پروژه به شهروندان تورنتو برای نصب کندوهای زنبور در خانه ها یا باغ های محلی در شهر کمک کند. محققان برای نظارت بر زنبورها از ماه می تا  ماه اکتبر به دیدن این افراد خواهند آمد. البته داشتن زنبور عسل در حیاط خلوت خانه ی شما مجانی نیست و شما باید ۱۲۵ دلار هزینه بابت خدمات و نصب پرداخت کنید.

پرورش زنبورداری در سراسر شهر فعالیتی پرطرفدار به شمار می رود و کارگاه های زنبورداری به طور منظم ارائه می شود و شرکت هایی مانند Alvéole کمک می کنند تا زنبورداری راحت تر شود.

به تازگی، یک شرکت املاک و مستغلات در مرکز شهر، بر روی پشت بام های چندین آپارتمان کندوی زنبور عسل نصب کرده است و به ساکنان عسل می دهد. اگر چه جمعیت زنبورها در حال افزایش است، اما تعداد زیادی از زنبورها در نقاط مختلف جهان به علت تغییرات آب و هوایی، استفاده گسترده از آفت کش ها و از دست دادن زیستگاه ها ناپدید شده اند.

برای هر کسی که بخواهد در پروژه BIMBY شرکت کند، کارگاه آموزشی در ۱۸ آوریل برگزار می شود. برای یافتن اطلاعات بیشتر به وب سایت https://store.davidsuzuki.org/products/bimby مراجعه نمایید.