شهروند- دهکده ی Kiixin ، واقع در جنوب غربی جزیره ی ونکوور در استان بریتیش کلمبیاست که توسط قبیله ی Huu-ay-aht اداره می شود. این دهکده یکی از مناطق تاریخی این منطقه است که قرن ها قدمت دارد و هم اکنون درهای خود را به روی مردمان جهان و کانادا باز کرده است تا بتوانند  در صورت علاقه به این فرهنگ غنی و باستانی به این دهکده آمده و از نزدیک با زندگی مردم و آثار تاریخی و تمدن این مکان آشنا شوند و از طبیعت زیبا و بکر نیز بهره ببرند.

 

این دهکده در میان دیگر جاذبه های توریستی این منطقه قرار دارد و به طرق مختلفی مانند قایق، پیاده و یا هواپیما قابل دسترسی است. دولت کانادا این منطقه را که قدمت آن به قرن ۱۹ میلادی برمی گردد در سال ۱۹۹۹ به عنوان سایت تاریخی ملی شناسایی کرد.

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت https://huuayaht.org مراجعه نمایند. تورهای تفریحی این مکان تاریخی از ماه می تا سپتامبر امسال در قالب تورهای ۳ ساعته ارائه می شود و اگر علاقمند به سفر به استان بریتیش کلمبیا در این مدت هستید می توانید با فرستادن ایمیلی به آدرس kiixintours@huuayaht.org و یا با تماس با شماره تلفن ۲۵۰-۷۳۵-۳۴۳۲ برای رزرو کردن تور اقدام کنید.