شهروند- فیت دیکینسون (Faith Dickinson) نوجوان اهل Peterborough در انتاریو، یکی از مهمانان عروسی سلطنتی پرنس هری و مگان مارکل است و می گوید این تجربه مانند یک رویاست که تحقق پیدا کرده است. پیشتر کاخ کنزیگنتون اعلام کرده بود که بسیاری از سیاست مداران دنیا به این عروسی دعوت نشده اند. اما ظاهرا در میان ۱۲۰۰ مهمان این عروسی، جوانان زیادی حضور دارند که به طریقی به جامعه ی خود خدمت کرده اند.

فیت دیکینسون سال گذشته موفق شد جایزه ی Diana Award را برای خیریه اش به نام Cuddles for Cancer دریافت کند. او این خیریه را در سن ۹ سالگی و زمانی که خاله اش به بیماری سرطان دچار شده بود تشکیل داد. فیت اولین بار در خیریه اش برای خاله اش که به دلیل بیماری ضعیف شده بود و همیشه سرما را احساس می کرد پتوی گرمی با پشم گوسفند تهیه کرد و به او هدیه داد.

فیت دیکنسون در میان پرنس هری و پرنس ویلیامز

هم اکنون خیریه ی فیت برای دیگر بیماران سرطانی از این پتوها تهیه می کند و اخیرا تعداد زیادی از این پتوها را برای سربازانی فرستاد که از جنگ برمی گردند. این پتوها به سلیقه و رنگ  مورد علاقه ی افراد ساخته شده و به کشورهایی نظیر کانادا، آمریکا، انگلستان، آلمان، برزیل، آسترالیا، فرانسه و آفریقا فرستاده شده است.

فیت توانسته است ۳۰۰۰۰ دلار کمک هزینه برای تهیه ی پتوهای مجانی برای کسانی که به این پتوها نیاز دارند جمع آوری کند. فیت هم اکنون به کمک طراحان لباس برای عروسی آماده می شود و می گوید که تصمیم دارد تا خیریه اش را به انگلستان گسترش دهد. در بین ۲۰۰ مهمان جوان عروسی، فیت دیکینسون تنها نوجوانی است که از کانادا دعوت شده است و بقیه این مهمانان همگی از داخل انگلستان هستند.