شهروند- خانم کاتلین وین روز یک شنبه در دیدارش از محله ی ایرانیان تورنتو به سوپر خوراک رفت. در این بازدید رضا مریدی کاندیدای حزب لیبرال حوزه ی ریچموند هیل و ناهید یعقوبیان کاندیدای لیبرال حوزه آرورا-اوکریجز-ریچموندهیل او را همراهی کردند.

کاتلین وین نخست وزیر فعلی انتاریو است و در حال حاضر برای انتخابات استانی سال ۲۰۱۸ که برای تعیین نخست وزیر جدید در هفتم ماه ژوئن برگزار می شود در حال مبارزه و تبلیغات است.

برخی معتقدند کاتلین وین نخست وزیری است که  به شهروندان طبقه ی متوسط  استان انتاریو خدمت کرده است.

دولت لیبرال انتاریو حامی اقتصاد رو به رشد است و همیشه زمانی که مردم به آنها نیاز داشته اند در کنارشان ایستاده است. برخی از برجسته ترین خدمات دولت لیبرال در سالهای اخیر عبارتند از افزایش میزان حداقل حقوق و دستمزد، مجانی کردن  دارو برای کودکان و جوانان تا سن ۲۵ سال، سرمایه گذاری تاریخی در بخش بهداشت روان، تحصیل رایگان در دانشگاه برای فرزندان خانواده های کم درآمد، افزایش میزان وام های دولتی برای افرادی که می خواهند وارد دانشگاه بشوند و ایجاد خدمات مجانی نگهداری از کودکان تا سن قانونی مهدکودک در انتاریو.

تمام این خدمات  به علاوه ی کمک های فراوان در بخش های دیگر می تواند در صورت برنده  شدن حزب لیبرال ادامه پیدا کند و نبودن آنها می تواند برخی از این خدمات را به خطر بیندازد.