شهروند- دیروز بعد از ظهر مردی با تفنگ به پارک بازی بچه ها در محله ای در اسکاربورو حمله کرد و به روی مردم و بچه ها آتش گشود. در این حادثه ی تیراندازی دو دختر بچه ی ۵ ساله و ۹ ساله آسیب دیدند و راهی بیمارستان شدند. دختر ۵ ساله از ناحیه ی شکم و دختر ۹ ساله از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

بنا به اظهارات پزشکان بیمارستان Sick Kids  هر دوی این دخترها به سرعت جراحی شدند و خطر مرگ تهدیدشان نمی کند. رئیس پلیس تورنتو، Mark Saunders،   ضمن تقبیح این عمل اعلام کرد که بچه ها هدف این تیراندازی نبودند اما تیرانداز به هیچ کس در پارک رحم نکرد و  بعد از شلیک ۷ تیر به کمک شخصی که در یک ماشین در پارکینگ  پشت پارک بازی منتظر او بود فرار کرد.

اتوموبیل نیسان متعلق به مظنون تیراندازی که پلیس با انتشار عکس آن از همه خواسته اطلاعاتی در این خصوص بدهند

این پارک بازی در محدوده ی Alton Towers Circle در بین خیابان های McCowan و McNicoll قرار دارد و در بین کاندوها و ساختمان های مسکونی محصور شده است. ساکنان این محله از این اتفاق بسیار وحشت زده اند و می گویند که برای اولین بار است چنین اتفاقی در این منطقه می افتد.

جان توری، شهردار تورنتو، در پیامی مراتب همدردی و ناراحتی خود را از این حادثه اعلام کرد و گفت که عمل تیراندازی به شدت محکوم شده و تمام ارگان های دولتی و پلیس در تلاشند تا هرچه سریعتر این ماجرا بررسی شده و مجرم شناسایی و پیدا شود.

پلیس از مردم خواسته است چنانچه هر اطلاعی از این حادثه و یا مجرمان دارند با شماره ی ۴۱۶-۸۰۸-۲۲۲۲ تماس بگیرند.

ی ش