بیمه عمر نه تنها کالا و یک بسته حاضر و آماده ی بیمه ای  نیست، بلکه دقیقا می بایست بنا به شرایط و نیاز و توان مالی برای هر فرد محاسبه و طراحی و ارایه شود. بزرگترین بدهی افراد وام مسکن می باشد و بی شک بدهی یکی از چند دلیل اصلی  گرفتن بیمه عمر می باشد.

مقدار بیمه من چقدر باید باشد؟

مقدار بیمه ای که باید داشته باشید بستگی به نیاز شما دارد.

 

از بیمه های عمر موجود کدام نوع از بیمه مناسب من است؟ آیا هر نوع بیمه عمر و اختیار کردن از هر فردی بدون در نظر گرفتن نیاز  و توان درست است؟ چه نوع از برگشت مالی ای را باید انتظار داشته باشم؟ مقدار بیمه من چقدر باید باشد؟

مقدار بیمه ای که باید داشته باشید بستگی به نیاز شما دارد.

از بیمه های عمر موجود کدام نوع از بیمه مناسب من است؟ چه نوع از برگشت مالی ای را باید انتظار داشته باشم؟

شما می توانید  از آن مبالغ در برنامه ریزی مالی هر زمان و هر طور که می خواهید استفاده کنید (البته تحت شرایط خاص). برای مثال، می توان از این مبالغ به عنوان تضمین وام استفاده کرد. همچنین در زمان وقوع ناتوانی ناشی از یک بیماری وخیم یا از دست دادن  استقلال، پرداخت مقرری سالیانه ناتوانی به شما اجازه دسترسی به مبالغ انباشته شده بدون تاثیر مالیات را می دهد . طرح بیمه فوق تعدادی از انواع سرمایه گذاری را پیشنهاد می دهد که در صورتی که بخواهید، در یک مالیات محافظت شده tax- sheltered environment  سرمایه گذاری و پس انداز کنید.

نرخ  بیمه عمر بر اساس موارد زیر محاسبه می شود : قیمت بیمه از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است.

سن شما

جنسیت شما

سیگاری بودن یا نبودن شما

مقدار بیمه و نوع پوشش انتخابی شما

 

آیا می توانم به پس اندازهای بیمه سرمایه گذاری ام دسترسی داشته باشم؟

شما می توانید از آن مبالغ در برنامه ریزی مالی هر زمان و هر طور که می خواهید استفاده کنید (البته تحت شرایط خاص). برای مثال، می توان از این مبالغ به عنوان تضمین وام استفاده کرد.  و همچنین در زمان وقوع ناتوانی ناشی از یک بیماری وخیم یا از دست دادن  استقلال، پرداخت مقرری سالیانه ناتوانی به شما اجازه دسترسی به مبالغ انباشته شده بدون تاثیر مالیات را می دهد.

در صورت تغییر نیازها می توانم تغییراتی در قرار داد بیمه نامه ام  بدهم؟

بله، شما می توانید.  پوشش بیمه شما می تواند بر اساس نیازهای جدید شما تغییر کند. مشاور مالی می تواند به شما برای تصمیم گیری در مورد تغییرات بر اساس نیازهایتان کمک کرده  و در عین حال شما را مطمئن  سازد که هنوز پوشش بیمه ای خود را دارید.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه  های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید .

  www.cover4u.ca    www.insufin.com  www.sherkatebimeh.com

www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin