شهروند- چریل تیستل ( Cheryl Thistle) در سن ۵۴ سالگی برای دومین بار مجبور به عمل پیوند کلیه شد. چریل با اینکه سختی های زیادی را به دلیل بیماری کلیوی تجربه کرده است اما شاید جزو اندک افرادی است که در این زمینه بسیار خوش شانس است. او در هر دو عمل جراحی و در فاصله زمانی ۲۷ سال از پدر و برادرش کلیه دریافت کرد.

چریل معلم دبیرستان است. او در سال ۱۹۸۹ برای یک سفر به اروپا رفت ولی درهنگام بازگشت دچار عفونت کلیه شد و هر دوکلیه اش را از دست داد. پدر چریل که در آن زمان ۵۶ سال داشت تصمیم گرفت کلیه اش را به او اهدا کند. پدر چریل در آن زمان اعلام کرد که اگر دخترش بار دیگر نیاز به کلیه پیدا کند شاید یکی از پسرهای خانواده بتواند اهدا کننده مناسب باشد. همین اتفاق افتاد و ۲۷ سال بعد برادر چریل، استفان تیستل، در اوایل این ماه کلیه اش را به خواهرش اهدا کرد.

اسفتان می گوید که از چندی پیش متوجه شده بود که حال خواهرش چندان مساعد نیست. او بارها از چریل پرسیده بود که آیا مشکل، کلیه است و هربار چریل سعی کرده بود این درخواست را به تعویق بیندازد. تا اینکه دیگر امکان تعلل وجود نداشت. این خواهر و برادر هر دو بعد از عمل سلامتند و در حال سپری کردن دوران نقاهت خود هستند.