شهروند- سه شنبه ی این هفته باران فراوانی در تورنتو باریدن گرفت و بسیاری از اهالی این شهر را غافلگیر کرد. Klever Freire 34 ساله و همکارش Gabriel Otrin 27 ساله تجربه ی بسیار وحشتناکی در این باران داشتند. این دو همکار در حالی که سه شنبه شب در ساختمان محل کارشان در شمال تورنتو سوار آسانسور شدند تا راهی خانه شوند به دلیل ورود آب باران به داخل آسانسور، در آن گیر افتادند.

به گفته ی این دو جوان تنها بعد از گذشت چند دقیقه تمام دکمه های آسانسور از کار افتاد، آب تا گردن آنها بالا آمد و آنها مجبور شدند بر روی دسته های آسانسور بروند تا خودشان را نجات دهند. درحالی که تنها  ۳۰ سانتی متر فضا در بالای آسانسور داشتند تا تنفس کنند شروع کردند به کوبیدن به سقف و با تلاش فراوان یکی از آنها به مبایل دسترسی پیدا کرد و توانست پلیس را خبر کند. خوشبختانه دو افسر پلیس به موقع خودشان را به محل وقوع حادثه رساندند و این دو جوان را از خطر مرگ حتمی نجات دادند.

باران شدید و آب گرفتگی بسیاری از معابر شهری و کنسل شدن بسیاری از سرویس های حمل و نقل عمومی نشان داد که تورنتو به لحاظ زیرساخت فاضلاب اصلا آمادگی ندارد و در صورت ادامه ی این روند بارش که حتما در آینده بیشتر هم خواهد شد با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. گرمایش کره ی زمین خلاف پیش بینی سالهای گذشته بسیار سریع در حال اتفاق افتادن است.