شهروند- یک مرد عصبانی در شهر پایسون، ایالت یوتا آمریکا، با یک هواپیمای کوچک به خانه ی خودش حمله کرد و در این حمله کشته شد. در زمان این تصادف ناگوار همسر و فرزند او در خانه حضور داشتند، اما به آنها آسیبی وارد نشد.

 

این مرد که دوان یود (Duane Youd) نام داشت و ۴۷ ساله بود یک شنبه بعد از ظهر به دلیل بدرفتاری با همسرش در ملاعام دستگیر شد و به همراه پلیس راهی خانه شد تا وسایلش را جمع کند و از خانه برود. به گفته ی پلیس، یود در زمان جمع کردن وسایل و رفتن از خانه بسیار عادی رفتار کرد و آرامش خودش را حفظ کرد، اما روز بعد، یعنی دیروز دوشنبه، سوار بر هواپیمای مدل Cessna 525 که به صاحب کارش تعلق داشت به سمت خانه اش رفت و مستقیم خودش را به نمای جلوی خانه کوبید. یود و همسرش این خانه را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرده بودند. قسمت جلوی خانه در این تصادف کاملا از بین رفته و سوخته است. یود سابقه ی همسرآزاری دارد و ماه آوریل سال جاری به دلیل بدرفتاری و خشونت خانگی دستگیر شده بود و ماه پیش تعهد داد که به کلاس های روانشناسی و کمک به خانواده برود.

این اتفاق دومین ماجرای هواپیما دزدی عجیب این روزها در امریکاست. چند روز پیش مرد دیگری در سیاتل آمریکا هواپیمای محل کارش را دزدید و بعد از یک ساعت پرواز در تصادفی جان خود را از دست داد.