«دانشجویان زندانی را از یاد نبرید» عنوان کارت پستالی است که توسط گروهی از دانشجویان، برای همکلاسی های دربندشان تهیه شده است.  


شهروند ۱۲۲۲ ـ پنجشنبه  ۲۶ مارچ  ۲۰۰۹


 

مدرسه فمینیستی: «دانشجویان زندانی را از یاد نبرید» عنوان کارت پستالی است که توسط گروهی از دانشجویان، برای همکلاسی های دربندشان تهیه شده است. می توانید با گرفتن پرینت این کارت پستال که به اسامی دانشجویان دربند مزین شده و ارسال آنان به زندان اوین، سال نو را با یاد آنان بگذارید. همچنین با چاپ عکس های این دانشجویان و قرار دادن آن در سفر هفت سین، بازداشت شدگانی که در سلول های انفرادی و پشت میله ها هستند را از خاطر نبرید.
























۹دانشجوی دانشگاه امیرکبیر در ماه گذشته بازداشت و راهی زندان اوین شده‌اند. مجید توکلی، حسین ترکاشوند، کوروش دانشیار و اسماعیل سلمانپور اعضای انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر، سه هفته پیش مقابل حسینیه ارشاد بازداشت شدند. مهدی مشایخی، احمد قصابان، نریمان مصطفوی و عباس حکیم‌زاده از دیگر اعضای انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر، نیز پس از اعتراضات دانشجویی به دفن «شهدای گمنام» در دانشگاه امیرکبیر، روانه زندان اوین شدند. هفته گذشته نیز یاسر ترکمن، یکی دیگر از اعضای این انجمن، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.


 کارت های خود را به آدرس ایران ـ تهران


سعادت آباد ـ زندان اوین


برای دانشجویان دربند


پست کنید