شهروند- دیروز پنج شنبه حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر در قسمت جنوب شرقی مرکز خرید یورک دیل در تورنتو، در نزدیکی کافه ی استار باکس،  دو گروه هرکدام متشکل از سه مرد با یکدیگر درگیر شده و به روی یکدیگر آتش گشودند. این تیراندازی خوشبختانه هیچ کشته ای نداشت و تنها چند نفر در هنگام فرار از در خروجی این مرکر خرید دچار جراحت بدنی شدند.

 

به دلیل این تیراندازی مترو تورنتو برای مدت سه ساعت در این ایستگاه توقف نکرد و این مرکز خرید بعد از تخلیه ی کامل مشتریان و مغازه داران دیروز بعد از ظهر کامل تا شب بسته شد. دو تن از مظنونین این حادثه دستگیر شده اند و پلیس از مردم خواسته است تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی با شماره ی تلفن ۴۱۶-۸۰۸-۳۲۰۰ تماس بگیرند.

بسیاری از مردم در هنگام فرار و ضمن تخلیه ی مغازه ها اجناس و تعلقات خود را در مغازه های گوناگون جا گذاشته اند . پلیس از تمامی این افراد تقاضا دارد تا برای باز پس گرفتن متعلقاتشان با شماره ۴۱۶-۲۵۶-۵۰۹۷  تماس بگیرند تا ترتیبات لازم داده شود.

این دومین بار است که طی این هفته در یک مرکز خرید تیراندازی میشود. روز سه شنبه حوالی ساعت ۷ بعدازظهر در مرکز خرید وان میلز در نزدیکی شهربازی شهر وان واقع در تورنتوی بزرگ تیراندازی شد. در آن حادثه یک پسر جوان ۲۲ ساله آسیب دید.