شهروند- هفته ی گذشته سه شنبه آتش سوزی گسترده ای در ساختمان شماره ی ۶۵۰ خیابان پارلمان اتفاق افتاد. این آتش سوزی که از زیر زمین و به دلیل اتصال برق شروع شد، به سرعت به دیگر طبقات هم سرایت کرد و تمام ساکنان این ساختمان ، ۱۵۰۰ نفر، به سرعت از منازلشان خارج شدند و ساختمان به طور کامل تخلیه شد.

 

جان توری، شهردار تورنتو، می گوید صدها کودکی که از این آپارتمان تخلیه شده اند برای شروع مدارس نیاز به کمک های مردمی دارند. جان توری اعلام کرده است که ماهها طول می کشد تا این افراد بتوانند به منازلشان بازگردند. او از مردم تورنتو و تمام مغازه داران و صاحبان کسب و کار در تورنتو خواست که برای تهیه ی مایحتاج مدارس این کودکان کمک کنند. علاقمندان میتوانند از طریق ارگان های زیر به دست این افراد برسانند:

– Community Matters در ۲۶۰ خیابان Wellesley شرقی ،شماره ی ۱۰۲ . کمک ها در این مرکز از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه پذیرفته می شود. برای اهدای کمک در ساعاتی غیر از این ساعات اداری می توانید با شماره ی ۴۱۶-۸۲۸-۶۴۵۴ تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از این مرکز با شماره ی ۴۱۶-۹۴۴-۹۶۹۷  تماس گرفته و یا به آدرس

 Chris@communitymatterstoronto.org ایمیل بزنید.

Community Corner- به آدرس شماره ی ۲۰۰ خیابان Wellesley. شماره تلفن این مرکز عبارت است از : ۴۱۶-۹۶۴-۶۶۵۷. کمک ها در این مرکز از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب دوشنبه تا شنبه پذیرفته می شود.

Canadian Red Cross-. برای اهدای کمک از طریق صلیب سرخ کانادا به آدرس www.redcross.ca مراجعه کرده و یا با شماره ی ۱-۸۰۰-۴۱۸-۱۱۱۱ تماس بگیرید.

این کودکان طی هفته ی گذشته در شرایط بسیار بد روحی بوده اند و شاید بهترین کار کمک به آنهاست که مدرسه را به خوبی و با انرژی شروع کنند.