شهروند- جشنواره ی بین المللی فیلم تورنتو که با نام اختصاری TIFF شناخته می شود از تاریخ ۶ سپتامبر آغاز و به مدت ده روز و تا تاریخ ۱۶ سپتامبر ادامه دارد. در جشنواره ی فیلم امسال هنرپیشگان معروفی از جمله کریستن استوارت (Kristen Stewart) ، نیکول کیدمن و استرلینگ کی براون (Sterling K. Brown) در تورنتو حضور خواهند داشت.

از دیروز دوشنبه فروش بلیت های تکی برای این جشنواره آغاز شد و بسیاری از مردم تورنتو برای خرید بلیتهای باقی مانده در جلو مرکز اصلی نمایش فیلم ها در خیابان کینگ غربی حضور یافتند.

فروش بلیت های جشنواره ی TIFF از اوایل تابستان آغاز شد و هم اکنون علاقمندان میتوانند برای تهیه فیلم ها به وب سایت ticketmaster.ca مراجعه کرده و یا به صورت حضوری به سینما مراجعه نمایند. بسیاری از اهالی تورنتو در حسابهای کاربری توییتر خود شکایت کرده اند که بلیتهای فیلم های مورد علاقه شان تمام شده است و این نشان میدهد که جشنواره ی امسال با حضور گسترده ی مردم برگزار خواهد شد. دو فیلم از فیلم های پرسر و صدای امسال “Halloween” و “The Hate U Give” نام دارد. فیلمFirst Man با بازی رایان گاسلینگ، هنرپیشه ی کانادایی، در جشنواره ی امسال نمایش داده خواهد شد.