شهروند- پاییز انتاریو در دنیا بی نظیر است و هرسال هزاران توریست از جای جای جهان برای دیدن این مناظر پاییزی به کانادا می آیند. اگر در تورنتو زندگی می کنید و به دنبال این هستید که برای یک روز از شهر خارج شده و از طبیعت زیبا و رنگارنگ انتاریو لذت ببرید می توانید مکان های زیر را امتحان کرده و رنگ آمیزی زیبای پاییزی را تماشا کنید.

 

یکی از این مکان ها Dundas Peak نام دارد که در نزدیکی شهر همیلتون واقع شده است. با سفر به این مکان زیبا و بهشتی می توانید همزمان از آبشارهای Spencer George  و Webster دیدن کرده و از بالای این آبشارها منظره ای بی نظیر از پاییز رنگارنگ انتاریو را مشاهده نمایید.

مکان بعدی Rattlesnake Point نام دارد که بسیار نزدیک به تورنتو و در میلتون انتاریو است. این مکان  مسیرهای پیاده روی بسیار زیبایی دارد که از میانه ی جنگل عبور میکند و فرصت خوبی برای گریز از شلوغی شهر است.

سومین نقطه با نام Walker Woods and Glen Major بسیار نزدیک تورنتو و نزدیک Uxbridge است. جنگل ها و مسیرهای پیاده روی رنگی این مکان و نزدیکی آن می تواند فرصت مناسبی برای یک سفر یک روزه باشد.

چهارمین مقصد گردشگری Forks of the Credit است. این پارک جنگلی در مسیر پیاده روی Bruce قرار دارد. شما می توانید علاوه بر دیدن جاذبه های پاییزی این پارک به ماهیگیری نیز بپردازید.

و درنهایت شهر زیبا و کوچک Port Perry واقع در جنوب انتاریو علاوه بر مناظر پاییزی می تواند به لحاظ شهری نیز برای شما سرگرم کننده بوده و از رستوران ها و مغازه های زیبای آن واقع در دان تاون این شهر لذت ببرید.