نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز (پینگ پنگ) بنیاد پریا روز یکشنبه ۲۳ نوامبر از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر با شرکت ۳۲ بازیکن و بیش از صد تماشاگر  …


شماره ۱۲۰۵ ـ پنجشنبه ۲۷ نوامبر  ۲۰۰۸


 

نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز (پینگ پنگ) بنیاد پریا روز یکشنبه ۲۳ نوامبر از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر با شرکت ۳۲ بازیکن و بیش از صد تماشاگر در محل بنیاد پریا برگزار و نفرات اول تا چهارم این دوره از مسابقات تعیین شدند.

بنیاد پریا که از چند ماه پیش تسهیلات لازم برای تمرین و آموزش تنیس روی میز را با همکاری صمیمانه آقای واحان قراخان از بازیکنان پرسابقه و کارشناس ورزش تنیس روی میز برای اعضای بنیاد و دیگر علاقمندان فراهم کرده است، در پی استقبال دوستداران ورزش تنیس روی میز اقدام به برگزاری نخستین مسابقات تنیس روی میز با تعیین جوایز نقدی ۳۰۰ دلار برای برنده اول، ۲۰۰ دلار برای برنده دوم و ۱۰۰ دلار برای برنده مقام سوم کرد.

در پی اعلام همگانی برگزاری این مسابقات در رسانه های فارسی زبان، ۳۲ تن برای شرکت در مسابقات ثبت نام کردند. این مسابقات با حضور آقای دکتر هوشنگ بزرگزاده، از قهرمانان سابق تنیس روی میز ایران و مربی با سابقه تیم ملی تنیس روی میز آمریکا، آقای دکتر حمید حیات غیب از قهرمانان سابق تنیس روی میز ایران که هر دو از آمریکا برای حضور و نظارت بر مسابقات به تورنتو آمده بودند و آقای یوسف تیزهوش بازیکن و مربی باسابقه تنیس روی میز ساکن مونترآل برگزار شد.

مسئولیت جدول بندی و ریاست هیئت داوران به عهده آقای رضا عناصری مربی بین المللی بود که با همکاری آقای علی رضایی انجام شد. نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز پریا به صورت دو حذفی در چهار گروه ۸ نفره آغاز و پس از انجام ۶۴ مسابقه چهار نفر به مرحله فینال رسیدند.  بازیهای دوره فینال با کیفیت و استاندارد بازی بسیار بالا انجام شد و نفرات اول تا چهارم به شرح زیر انتخاب شدند:

 

 

مقام اول: آقای ایرج گل محمدی برنده جایزه نقدی ۳۰۰ دلاری

مقام دوم: آقای مهدی حاجی آقایی برنده جایزه نقدی ۲۰۰ دلاری

مقام سوم: آقای علی صادقی فر برنده جایزه نقدی ۱۰۰ دلاری

و مقام چهارم: آقای فرهاد سیدی برنده مدال شرکت در مسابقات

جوایز نقدی و لوح سپاس به میهمانان شرکت کننده در مسابقات توسط آقای احمدرضا تبریزی، بنیان گزار و رئیس هیئت مدیره بنیاد پریا به آنان اهداء شد. سرپرستی این مسابقات به عهده آقای ناصر پیشوا مسئول فعالیت های ورزشی بنیاد پریا بود.

بنیاد پریا در نظر دارد که در آینده ای نزدیک یک دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه بانوان برگزار کند که اطلاعات و شرایط شرکت در مسابقات از طریق اطلاعیه های رسانه ای به آگاهی عموم می رسد.