پایگاه اینترنتى «کیکر» نوشت، «مارسل کولر»، سرمربى بوخوم نسبت به انتقادهاى وحید هاشمیان از او واکنش نشان داد و بازیکن ایرانى خود را از تمرین با این تیم کنار گذاشت 


شماره ۱۲۰۸ ـ پنجشنبه ۱۸ دسامبر  ۲۰۰۸


 

پایگاه اینترنتى «کیکر» نوشت، «مارسل کولر»، سرمربى بوخوم نسبت به انتقادهاى وحید هاشمیان از او واکنش نشان داد و بازیکن ایرانى خود را از تمرین با این تیم کنار گذاشت. سرمربى سوئیسى بوخوم درباره این تصمیم خود آن هم در فاصله ۲روز مانده به دیدار مقابل کلن از آخرین هفته رقابت هاى نیم فصل نخست بوندس لیگا گفت:

"هیچکس حق ندارد به فکر خود باشد. چند هفته پیش به تیم گفتم که تمام حرف هاى آنها را به دقت گوش خواهم کرد و مصاحبه هاى آنها را هم زیر نظر خواهم داشت. ما در کنار هم مى توانیم از این موقعیت عبور کنیم." هاشمیان در گفت و گو با روزنامه بیلد آلمان از کم بودن زمان حضورش در میدان انتقاد کرده و گفته بود «به تصمیم سرمربى مان احترام مى گذارم اما از این موضوع تا حدودى عصبانى هستم.» او ادامه داد: «اوضاع را طور دیگرى تصور مى کردم. به بوخوم آمدم تا به این باشگاه کمک کنم.» سرمربى بوخوم با ابراز شگفتى از انتقاد هاشمیان آن را رد کرد و با اشاره به غیبت هاى پى درپى هاشمیان به دلیل آسیب دیدگى گفت: «او تنها یک بار ۳ هفته پى درپى در تیم بود. همین که فکر مى کردم اکنون او دیگر مى آید، اما او راهى تیم ملى ایران مى شود و دوباره با بیمارى و آسیب دیدگى بازمى گشت.»