شهروند- پنجشنبه شب هفته گذشته نزدیک به  ۱۸ هزار تن از دوستداران سِر التون جان خواننده، ترانه سرا،  نوازنده و آهنگساز انگلیسی گرد آمدند تا با خواننده ای که سالها با ترانه های زیبایش آنها را مسحور خود کرده، وداع کنند. سر التون جان مثل همیشه با همان عینک مشهورش در حالیکه خود پیانو می نواخت با یک ارکستر شش نفره حدود دو ساعت و نیم گزیده ای از خاطره انگیزترین ترانه های خود را به عنوان خداحافظی برای جمع کثیر علاقمندانش خواند تا این خداحافظی هر چه باشکوه تر و جذاب تر به پایان برسد. این برنامه در مرکز بل در مونترال برگزار شد.

سر التون جان ۷۱ ساله شده و بیش از نیم قرن است که برای میلیونها علاقمند موسیقی که مخصوص خود اوست کار کرده است. بر اساس برآورد آماری شنوندگان ترانه های او علاوه بر حضور در کنسرت هایش و دیدن و شنیدنش، با حدود ۳۰۰ میلیون نوار، صفحه و سی دی هایش به آثار او گوش داده اند.

این کنسرت یکی از کنسرت های خداحافظی اوست. سر التون جان که از سال ۱۹۶۹ پا به دنیای موسیقی گذاشته، قرار  است در یک گردش خداحافظی جهانی با دوستدارانش در ۳۰۰ شهر پنج قاره جهان کنسرت داشته باشد. این کنسرت ها که تازه شروع شده در سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید.