پزشکان می گویند سکته می تواند موجب بروز تغییرات وسیع رفتاری و عصب روان شناختی شود. آسیب مغزی ناشی از اکسیژن رسانی اندک به مغز می تواند به تغییرات عاطفی و بروز افسردگی منجر شود. سکته مغزی همچنین می تواند عامل بروز خنده یا گریه غیر قابل مهار یا سندروم بی توجهی شود که در آن فرد قادر به تشخیص یک سوی میدان دید نیست.

علایم سکته مغزی:

ضعف جسمانی، مشکل تکلم، ضعف بینایی، سردرد، عدم کنترل و هوشیاری است. در صورت مشاهده علایم فوق در افراد  با شماره ۹ -۱-۱ تماس بگیرید.

بر اساس آمار سال ۲۰۱۲ ، از (Hearth and stroke foundation) پیش از ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار در این خصوص صرف تحقیق و موجب استخدام ۱۵۰۰ محقق در مراکز بهداشتی دانشگاهی – بیمارستانی – کامیونتی در سراسر کشور شده و همچنین از سال  ۱۹۵۲، سالی که این سازمان غیر انتفاعی تاسیس شده  تا به امروز، این مرکز مورد حمایت بیش از ۴۵/۱ بیلیون دلار در این راستا قرار گرفته است.

از هر یک دلاری که به این سازمان کمک می شود بد نیست بدانیم، ۵۷ سنت آن صرف تحقیقات و ۴۰ در صد آن صرف سرمایه گذاری و ۳ در صد آن صرف هزینه های سازمان می شود.

خیلی از ریسک فاکتورهای بیماری های قلبی و مغزی در کنترل شما هستند. پس بیاییم از همین امروز دست به کار شده و در همین راستا  با کنترل بر عادات و رژیم غذایی و دوری از ریسک فاکتورهای سکته مغزی و قلبی که می توان مواردی نظیر سیگار، الکل، چاقی، فشارخون، کلسترول، و همچنین با بیمه بیماری های سخت که سکته قلبی و مغزی از موارد مندرج از ۲۶ بیماری سخت مورد پوشش می باشد، موجب آرامش خود و عزیزانمان را فراهم نماییم.

سکته مغزی یکی از بیمارهای خاص می باشد که اخذ به موقع بیمه در این خصوص می تواند در صورت تشخیص پزشک از پوشش بین ۲۵۰۰۰دلار تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ معاف از مالیات  برخوردار باشد. این نوع بیمه با تنوع پوشش کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و همچنین برگشت پول که از نقطه نظر سرمایه گذاری انتخاب مناسبی است برای دوران بازنشستگی در صورت عدم بیماری. بیمه بیماری های سخت، به صورت دوره های ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۶۵ و همچنین ۷۵ و ۱۰۰ سالگی به فرد بیمه شده عرضه می شود. در نمونه کاملتری، فرد بیمه شده می تواند در صورت عدم وقوع بیماری، تمامی مبالغ پرداختی حق بیمه را دریافت نماید.

اقتباس: www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com