ماه فوریه که آغاز می شود فروشگاه ها همه را به تقدیر از عشق دعوت می کنند. کارت های زیبایی برای همه افراد و همه سنین با زبان بی زبانی می گویند که دوست داشتن مختص گروه خاصی نیست. روز عشق، ستایش معنای زیبای کلمه ای است که احساس وجودش هر فردی را در هر سنی گرم و شاداب می سازد. متاسفانه در بسیاری از زوجین، عبور زمان، مشکلات کاری و یکنواحتی زندگی سبب می شود روزی را که بدون یکدیگر نمی توانستند زندگی کنند فراموش کنند.

شما برای روز عشق چه فکری کرده اید؟ به چه کسانی اندیشیده و چه کسانی را از قلم انداخته اید؟ به جرأت می توان گفت تقریبا همه ما یک نفر را حتما فراموش می کنیم و آن فرد”خودمان” است. برای دیگری گل می خریم و این یعنی برای دیگری که دوستش داریم همیشه طراوت و شادابی آرزومندیم و از یاد می بریم که آیا خودمان همیشه شاداب خواهیم بود؟ نکته ای که در این روزها لازم می دانیم به آن اشاره کنیم این است که خودمان را هم دوست داشته باشیم.

برای روزهای ناتوانی و بیماری مان از حالا که سلامت هستیم بیاندیشیم. بالطبع هیچ یک از ما در زمانی که شرایط مالی و جسمی مان تغییر کند در پله ای که امروز ایستاده ایم نخواهیم بود. امروز خانه ای داریم، خانواده ای که به آن متعهدیم و کسانی که به نوعی وضعیت مالی مان به آنها گره خورده است. همه این شرایط حتی اگر به سختی هم باشد با وجود سلامتی ما امکان پذیر است، اما در جایی که جسم ما قابلیت کار کردن خود را از دست دهد، موقعیت مطلوب و روابط عادی امروز را از دست خواهیم داد. به موازات توجه به دیگران از فردای خود غافل نباشیم.

شرایط مالی خود را از امروز برای زمانی که می تواند لحظه بعد باشد در نظر بگیریم، در عین خوش بینی به زندگی، همه اگرهای دیگر را بررسی کنیم. اگرهایی که در آن کار نکردن، بازنشستگی و یا بیماری و حادثه پیش بینی نشده بررسی شود. عشق به خود را امروز معنا کنیم و برای خودمان تا دیر نشده فکری کنیم، قبل از آنکه واجد شرایط بودنمان را از دست بدهیم. یادمان باشد نگرانی، پرداخت بیشتر نرخ بیمه نامه، که با بالا رفتن سن تغییر می کند، نیست، از آن مهمتر اینکه ما تغییر می کنیم و هیچ تضمینی را هیچ کس نمی تواند بدهد که شرایط سلامتی مان از این که امروز هستیم بدتر نمی شود.

اقتباسwww.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل میآوریم که تجربه  های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی میباشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمیشود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com