سهراب مختاری خبر از مراحل پایانی یادنامه ی محمد مختاری می دهد. او نوشته است: تهیه ی یادنامه ی پدرم، محمد مختاری، که مدت نسبتاً زیادی مشغول آن بوده­ام…

شماره ۱۲۲۲ ـ پنجشنبه  ۲۶ مارچ  ۲۰۰۹


 

سهراب مختاری خبر از مراحل پایانی یادنامه ی محمد مختاری می دهد.

او نوشته است: تهیه ی یادنامه ی پدرم، محمد مختاری، که مدت نسبتاً زیادی مشغول آن بوده­ام، سرانجام پس از گذشت بیش از یک سال به مراحل پایانی خود نزدیک می­شود و مطالب و اشعار باارزشی را درباره­ی شعر، اندیشه، آثار، فعالیت­ها و شخصیت او در خود گرد آورده است. همچنین در این ایام مشغول راه اندازی یک سایت اینترنتی برای او هستم که بتواند فراتر از محدودیت­هایی که چاپ "یادنامه" به صورت کتاب به همراه دارد، امکان انتشار و گردآوری وسیع­تری از مطالب در خصوص او را پدید آورد.

اما هدف از نوشتن این اطلاعیه­ی کوتاه درباره­ی کار یادنامه و سایت این مهم است که برای بهبود کیفیت کار و همینطور گسترش نظرات و نوشته­ها درباره­ی محمد مختاری، بخشی از یادنامه و سایت را به خاطرات دیگران از محمد مختاری اختصاص داده­ایم. به همین مناسبت از تمام کسانی که خاطره­ای هرچند کوتاه از محمد مختاری دارند و مایل به مکتوب کردن آن هستند، تقاضا داریم که متن تایپ شده­ی خاطره­ی خود را تا پیش از اول اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۱ آپریل ۲۰۰۹) به آدرس الکترونیک mokhtari@live.de ارسال نمایند تا نوشته­ی ایشان در یادنامه یا در سایت محمد مختاری منتشر شود.