vogue

شهروند ـ تقریبا دو ماه است که جاستین ترودو به نخست وزیر کانادا انتخاب شده است و سه سال و نیم است که هر روزه در گوشه ای از جهان اسم او در خبری آمده است.

مرکز داده های گوگل نشان می دهد که مدت ها قبل از آنکه او قصد شرکت در انتخابات را بکند، رسانه های جهانی بر این سیاستمدار خوش نام و چهره چشم دوخته بودند.

و حال که رهبر یک کشور شده، به نظر می آید که این رسانه ها فکر می کنند به اندازه ی کافی به او نپرداخته اند، بویژه مجلات مد و سرگرمی آمریکا.

چند هفته پس از اینکه Vogue او را در لیست ده مرد سکسی زنده ی جهان گنجاند، و چند ساعت پس از اینکه نیویورک تایمز به طور مفصل به پروفایل جاستین ترودو پرداخت، نسخه ی آنلاین مجله ی ووگ عکس هایی که در نسخه ی چاپی آینده خواهد داشت، رو کرد و عکسی از جاستین ترودو و همسرش سوفی گریگور ترودو را با عنوان رهبر جوان و خوشبین همراه کرد.

مصاحبه کننده ی این مجله از چگونگی برخورد ترودو با خود نوشته است. گرچه عکس ها با مطلبی ۲۰۰۰ کلمه ای همراه شده که همه ی اطلاعات در مورد زندگینامه و سوابق سیاسی او را در بر دارد، اما بیشتر روی زندگی شخصی او بویژه در رابطه با همسرش سوفی تمرکز شده است.

در این عکس، سوفی لباسی از اسکار دلارنتا پوشیده و همین موجب بعضی انتقادها شده که چرا او از طراحان کانادایی استفاده نکرده است!