رادیو فردا: شاهزاده رضا پهلوی، آخرین ولیعهد ایران، سخنان اخیر رهبر جمهوری اسلامی را «بزدلانه» خواند و نوشت که «حمایت از فریادِ “پهلوی”» در اعتراضات ایران «نه از رویِ تعصّب، که برایِ ایران، رفاه ایرانی و سربلندی نامِ میهن است».

وی خطاب به آیت‌الله علی خامنه‌ای نوشت: «سخنانِ اخیرت در پاسخ به فریادهای دادخواهانه‌ مردمی که تبهکاری‌های فرقه‌ات کارد را به استخوان‌شان رسانده، بزدلانه‌‌تر از آن است که نیازی به پاسخی تحلیلی و نکته‌به‌نکته داشته‌باشد. که یاوه‌هایت لرزان‌تر و پایه‌های بیتِ شومَت سُست‌تر از آنند، که نیازی به طولانی‌کردن سخن داشته‌ باشد».

به علی خامنه‌ای:

ای نابخرد نابخردان، بدان که ملت ایران در این سفر تاریخی همراهانش را می‌شناسد و به‌ یاد‌ می‌آورد. بدان که فریاد “پهلوی” در ایران، از کارگر و دهقان، پیر و جوان، نه از روی تعصب، که برای ایران، رفاه ایرانی و سربلندی نام میهن است؛ که پهلوی همواره یاور مردم خود بوده.

وی در کانال تلگرامی‌اش خطاب به رهبر جمهوری اسلامی گفته است: «بدان کشوری که هم‌اکنون صدرنشینِ شاخصِ فلاکت شده، زمانی صدرنشینِ شاخصِ پیشرفت در تمامیِ عرصه‌هایِ کشوری و لشکری و علمی و فرهنگی و هنری در میانِ کشورهای هم‌تراز خود بوده و سقوطی از این دست، اِی نابخردِ نابخردان، نه از اخلاق و نه از مهرِ ایرانی، که از تحمیقی سرچشمه‌ گرفته که باعث و بانی‌اش، دجّالی از تبارِ تو بوده».

رضا پهلوی در بخش پایانی بیانیه‌اش خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: «نیک بدان که فریادِ “پهلوی” در شهرهایِ ایران، از کارگر و از دهقان گرفته تا پیر و جوان، نه از رویِ تعصّب، که برایِ ایران، رفاه ایرانی و سربلندی نامِ میهن است… که پهلوی همواره یار و یاورِ مردمانِ خود بوده و است».

رهبر جمهوری اسلامی روز ۲۶ آبان گفته بود اعتراض‌های اخیر با تشویق خانواده پهلوی و سازمان مجاهدین خلق صورت گرفته است.

شهبانو فرح پهلوی، آخرین ملکه ایران، در گفت‌وگو با رادیو فردا در واکنش به این سخنان گفته که او «باید فکر کند اعتراض‌های مردم در وهله اول برای چه بوده است».