جلوی سفارت ایران در اتاوا: سعید ملک‌پور را آزاد کنید!

 تلاش‌های جامعه‌ی ایرانی کانادا و سایر فعالان حقوق بشر برای آزادی سعید ملک‌پور، برنامه‌ساز ۳۶ ساله‌ای که در ایران حکم اعدام گرفته است، این هفته ادامه یافت. یکشنبه‌ی هفته‌ی گذشته گروهی از فعالان تظاهراتی در اتاوا در مقابل سفارت ایران برقرار کردند که با پوشش وسیع رسانه‌ها مواجه شد.

 پست مدیا نیوز،‌ خبرگزاری‌‌ای که مورد استفاده‌ی بسیاری رسانه‌ها در سراسر کشور هست، پیش از این تظاهرات، گزارشی در مورد آن منتشر کرد و از جمله با مریم نایب یزدی، فعال حقوق بشر مقیم تورنتو، گفت وگو کرد. نایب‌ یزدی تاکید کرد که ملک‌پور هر لحظه در خطر اعدام به سر می‌برد و اعتراضات در این مرحله ضروری‌اند.

تظاهرات مقابل سفارت ایران در اتاوا

 گروه «سعید ملک‌پور را آزاد کنید!» تظاهرات آخرهفته‌ی گذشته را برگزار کرد و البته گروه‌های دیگری نیز همراه آن بودند، از جمله:‌ «مسلمانان طرفدار ارزش‌های مترقی-کانادا»، «مادربزرگ‌های خشمگین» (Raging Grannies) و البته عفو بین‌الملل که توجه ویژه‌ای به پرونده‌ی سعید مبذول داشته است.

 روز شنبه، دفتر جان برد، وزیر امور خارجه‌ی کانادا، مخالفت کانادا با حکم ملک‌پور را تکرار کرد. جوزف لاووئی، دبیر مطبوعاتی برد، گفت: «مقامات ما فعالانه از طرف آقای ملک‌پور با مقامات ایران صحبت می‌کنند. متاسفانه، خلاف هنجارهای بین‌المللی، ایران حاضر به صحبت در این مورد نیست. متاسفانه پرونده‌ی سعید یکی از مثال‌های بسیار بی‌توجهی کامل ایران به زندگی انسانی است.»

 گزارش پست مدیا نیوز در بسیاری رسانه‌ها از جمله اتاوا سیتیزن و ونکوور سان منتشر شد. سایر رسانه‌ها نیز گزارش‌های مشابهی در مورد سعید منتشر کردند از جمله نشنال پست و مترو نیوز.

 این هفته اما گزارش اختصاصی جالب دیگری راجع به ملک‌پور در روزنامه‌ای منتشر شد که کمتر کسی فکرش را می‌کرد: روزنامه‌ی «تایمز کولونیست» ویکتوریا، پایتخت بریتیش کلمبیا، غربی‌ترین استان کشور. این روزنامه‌ی محلی با زوجی به نام ریتا ویتمن و جیم راجرز در شهر سانیچِ بی سی مصاحبه کرده است که به کمپین آزادی سعید پیوسته‌اند. حالا چرا؟ چون وقتی سعید و همسرش، زهره افتخاری،‌ در آن استان زندگی می‌کردند ریتا و جیم صاحب‌خانه‌شان بودند.

 آن‌ها اول وقتی خبر را شنیدند فکر کردند اشتباهی طنزآمیز بوده و او یکی دو روزه آزاد می‌شود، اما سه سال و نیم گذشت و حالا او به اعدام محکوم شده است. در این گزارش می‌خوانیم که سعید عاشق قدم زدن در ساحل کادبورو و شنا در پارک سوک پاتهولز بوده است.

نویسنده از داستان زندگی سعید و زهره گفته. این‌که چطور در دانشگاه براک انتاریو درس خوانده‌اند و آن‌گاه در سال ۲۰۰۶ سر از ویکتوریا درآورده‌اند.

صاحب‌خانه‌های دیروز و دوستان دل‌نگران امروز از این گفته‌اند که سعید و همسرش مشتاق چشیدن تمام جنبه‌های فرهنگ در کانادا بودند. عاشق اسکی روی کوه واشنگتن، عاشق کوه نوردی روی کوه داگ و خلاصه عاشق همه‌ی آن کارهایی که اهالی بریتیش کلمبیا به آن معروفند.

گزارشگر این مقاله هم با مریم نایب یزدی گفت وگو کرده است.

 

تورنتو استار: افزایش سرکوب‌ها در آستانه‌ی انتخابات مجلس در ایران

 

الیویا وارد، خبرنگار خارجی ارشد تورنتو استار، دوشنبه‌ی این هفته مقاله‌ای در مورد افزایش سرکوب‌ها در ایران در‌ آستانه‌ی انتخابات مجلس نوشت. وارد در این مقاله به گزارشی اشاره می‌کند که سازمان عفو بین‌الملل هفته‌ی پیش منتشر کرده است و خبر از بالا گرفتن سرکوب آزادی بیان در ایران می‌دهد.

احمدرضا هاشم پور (راست) و وحید اصغری از دیگر وبلاگ نویسانی هستند که در خطر اعدام قرار دارند

 وارد علاوه بر سعید ملک‌پور به دیگر کسانی که «تحت خطر اعدام فوری به جرایم اینترنتی» قرار دارند اشاره کرده است از جمله وحید اصغری، مهدی علیزاده و احمدرضا هاشم‌پور. او افزوده: «بسیاری زندانیان تحت شکنجه اعترافات اجباری داده‌اند.»

 وارد به نقل از گزارش عفو بین‌الملل جزئیات شیوه‌های شکنجه در زندان‌های ایران را نقل کرده است از جمله سوزاندن با سیگار و فلزهای داغ، اعدام نمایشی، تجاوز (یا تهدید به آن) و …

وارد از قول همسر احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در بند، نیز نوشته که بازجویان شوهرش به او گفته‌اند: «به ما دستور داده‌اند تو را در هم بکوبیم و اگر همکاری نکنی می‌توانیم هر کاری خواستیم با تو بکنیم و اگر روی کاغذهای اعتراف چیزی ننویسی آن‌ها را در حلقت فرو می‌کنیم.»

نویسنده سپس به بالا گرفتن سرکوب‌ها پس از جنبش اعتراضی سال ۸۸ و حبس خانگی کروبی و موسوی، «رهبران اپوزیسیون»، اشاره کرده است.

در پایان مقاله اشاره‌ای عمومی و مختصر به انتخابات ایران و رد صلاحیت‌های گسترده در آستانه‌ی آن شده است.

 

 گروه حقوق بشری کانادایی به دولت:‌ از مجاهدین خلق حمایت کنید!

 اعضای هیئت مدیره‌ی «حقوق و دموکراسی» (R&D)، سازمان حقوق بشری مهمی که از دولت فدرال بودجه می‌گیرد، خواهان همکاری با سازمان مجاهدین خلق و خارج کردن آن از فهرست سازما‌ن‌های تروریستی شدند.

 به گزارش نشنال پست از مونترال، آرل براون، استاد دانشگاه تورنتو و رئیس هیئت مدیره‌ی این گروه، این ماه با حضور خود در کمیته‌ی امور خارجه و تجارت بین‌المللی مجلس سنا خواهان توجه به مجاهدین شد.

براون گفت: «این رژیم باید تغییر یابد. مذاکره‌ با رژیمی که مدام با عدم حسن نیت وارد مذاکره شده فایده‌ای ندارد. باید گروه‌های اپوزیسیون را تشویق کنیم. یکی از این گروه‌ها که باید بهشان نگاه کنیم مجاهدین خلق ایران هستند.»

او تاکید کرد که کانادا هم باید مثل اروپا مجاهدین را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کند و به آن «کمک» کند.

 یکی از دیگر اعضای هیئت مدیره‌ی «حقوق و دموکراسی»، دیوید متاس، وکیل حقوق بشر، است که سخنرانی‌های متعددی در دفاع از سازمان مجاهدین انجام داده و قویا خواستار خارج کردن آن از فهرست تروریستی است. متاس بارها به خرج «شورای ملی مقاومت» (که وزارت امور خارجه‌ی آمریکا بازوی سیاسی مجاهدین خلق می نامد) برای شرکت در کنفرانس‌های مختلف به اروپا سفر کرده است. 

مجاهدین خلق از فهرست گروه‌های تروریستی بریتانیا و اتحادیه‌ی اروپا خارج شده اما آمریکا و کانادا همچنان آن‌ را سازمانی تروریستی می‌دانند. این گروه از سال ۲۰۰۱ تا به حال به حمله‌ای مربوط نبوده است. نشنال پست در ضمن از اطلاعاتی که مجاهدین در مورد برنامه هسته‌ای ایران منتشر کرده است، می‌گوید.

 وزارت امور خارجه‌ی آمریکا مجاهدین را «سازمانی مارکسیست- اسلامی که خواهان سرنگونی رژیم ایران است می‌نامد.» گزارشی از سازمان جاسوسی کانادا می‌گوید گروه جوی «فرقه‌وار» بین هواداران خود راه می‌اندازد و تاکید می‌کند پس از شرکت آن به نفع عراق در جنگ با ایران هرگونه حمایت قابل توجه در ایران را از دست داده است.

 نشنال پست در گزارش خود به مقالاتی اشاره می‌کند که الیزابت روبین، خبرنگار نیویورک تایمز، در اوت سال گذشته در مورد بازدید خود از اردوگاه اشرف در عراق در سال ۲۰۰۳ نوشته است. روبین در آن مقالات مجاهدین را «فرقه‌ای توتالیتر» که حول پرستش مریم و مسعود رجوی جمع شده است، نامیده بود.

 در ضمن به گزارش سال ۲۰۰۵ دیده‌بان حقوق بشر اشاره شده که می‌گوید مجاهدین خلق خواهان «تعهد مطلق ذهنی و جسمی به رهبری» است و همین باعث شده در سال ۲۰۰۳ ده نفر از اعضای آن پس از دستگیری مریم رجوی در پاریس خود را به آتش بکشانند. این گزارش در ضمن به قتل، شکنجه و حبس انفرادی ناراضیان درون اردوگاه به دست مجاهدین اشاره کرده بود. 

نشنال پست گفته علیرغم تمام این‌ها بسیاری سیاستمداران آمریکا و کانادا مجاهدین را بدیل مناسبی برای رژیم ایران می‌دانند و بسیاری از آن‌ها به اروپا رفته‌اند تا در گردهمایی‌ها و کنفرانس‌هایی به دفاع از مجاهدین صحبت کنند. آقای ماتاس، که در نوامبر ۲۰۰۹ وارد هیئت مدیره‌ی «حقوق و دموکراسی» شد، در دسامبر ۲۰۱۰ در کنفرانسی در بروکسلِ بلژیک ظاهر شد تا در دفاع از مجاهدین صحبت کند. او به نشنال پست گفته پولی برای سخنرانی به او نداده‌اند اما شورای ملی مقاومت هزینه‌های سفرش را پرداخته است.

 نشنال پست در ضمن با سهراب احمری، روزنامه‌نگار ایرانی- آمریکایی که مجاهدین را از نزدیک دنبال کرده است مصاحبه کرده و او گفته مجاهدین تا زمانی که مسئولیت حملات گذشته را نپذیرد و خشونت را کنار نگذارد، باید ممنوع باقی بماند.

 

۸۱ درصد مردم کانادا نگاهی منفی نسبت به ایران دارند

 

نظرسنجی جدیدی که انگوس راید این هفته منتشر کرد نشان می‌دهد که مردم کانادا، بریتانیا و آمریکا نگاهی منفی نسبت به ایران دارند و به باور آن‌ها این کشور در حال ساخت سلاح‌های هسته‌ای است.

در این نظرسنجی که با شیوه‌های اینترنتی انجام شده ۷۰ درصد بریتانیایی‌ها، ۷۷ درصد آمریکایی‌ها و ۸۱ درصد کانادایی‌ها می‌گویند نگاهی منفی نسبت به ایران دارند. بیش از دو سوم مردم هر سه کشور (۶۹ در بریتانیا، ۷۲ در کانادا و ۷۹ درصد در آمریکا) می‌گویند دولت در حال ساخت سلاح‌های هسته‌ای است.

 اما وقتی به واکنش مناسب می‌رسد بیشتر مردم مخالف حمله‌ی نظامی و حتی تحریم اقتصادی هستند. ۳۰ درصد مردم آمریکا، ۳۵ درصد مردم کانادا و ۴۳ درصد مردم بریتانیا می‌گویند مذاکرات دیپلماتیک مستقیم با ایران را ترجیح می‌دهند. حدود ۲۵ درصد مردم آمریکا و کانادا (و تنها ۲۰ درصد مردم بریتانیا) خواهان تحمیل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران هستند.

گزینه‌ی حمله نظامی برای نابود کردن تجهیزات هسته‌ای ایران مورد حمایت ۱۵ درصد مردم آمریکا، ۱۱ درصد کانادایی‌ها و شش درصد بریتانیایی‌ها است. اشغال ایران و سرنگونی رژیم از راه نظامی ۱۰ درصد در کانادا، شش درصد در آمریکا و پنج درصد در بریتانیا حامی دارد.

 

مشاور امنیتی سابق اسرائیل: هارپر خطر ایران را خوب می‌فهمد

 

مشاور امنیت ملی سابق اسرائیل که جاسوسی باسابقه است می‌گوید استفن هارپر، نخست‌وزیر محافظه‌کار کانادا، ارزیابی مدون و هوشمندانه‌ای از خطری که ایران هسته‌ای مطرح خواهد کرد، دارد.

هارپر به دلیل زبان جنگ‌افروزانه‌ی خود در بعضی محافل با انتقاد روبرو شده است. بخصوص به این خاطر که می‌گوید رژیم ایران هیچ تردیدی در استفاده از تسلیحات هسته‌ای نخواهد داشت.

 اوزی آراد، مشاور امنیت ملی سابق ناتانیاهو که پیش از‌ آن ۲۲ سال در موساد کار کرده است، گفت هارپر هم در «عرش اعلای اخلاقی» قرار دارد و هم «نگاه استراتژیکی هوشمندانه» به ماجرا دارد. آراد پنجشنبه‌ی گذشته به کندین پرس گفت: «این واکنش متواضعانه‌ی من به رهبر ملتی بزرگ است.»

 آراد هفته‌ی گذشته در کنفرانس سالیانه‌ی سازمان‌های دفاع در اتاوا حاضر شد و در آن‌جا با سخنرانی تندروانه‌ی خود خواهان تهدید ایران به حمله به عنوان راه‌حلی دیپلماتیک شد. او در سخنان خود به حرف‌های هارپر هم اشاره کرد.

 ناتانیاهو، نخست‌وزیر راست‌گرای اسرائیل، فردا دوم مارس(۲۰۱۲) در اتاوا خواهد بود و همین چند هفته پیش بود که جان برد، وزیر امور خارجه‌ی کانادا، از اسرائیل دیدن کرد و گفت کانادا بهترین دوست این کشور است.

جان نوبل، از دیپلمات‌های ارشد و بازنشسته که زمانی سفیر کانادا در یونان و سوئیس بود، در این سمپوزیوم نظامی به مخالفت شدید با آراد پرداخت و گفت: «من جزو آن دیدگاه اقلیتم که شما مطرح کردید. به نظر من می‌توان با ایران هسته‌ای کنار آمد.»‌ نوبل گفت اگر کسی بخواهد نگران رشد سلاح‌ها باشد باید نگران پاکستان باشد که «دولت ناکام» به حساب می‌آید.

 آراد در پاسخ گفت با بعضی حرف‌های نوبل موافق است و افزود:‌ «اگر دولتمردی و قاطعیت اعمال شود جنگ لازم نیست نتیجه‌ای گزیرناپذیر باشد.» او تاکید کرد که «پایان غیرخشونت‌آمیز» برای قائله با ایران امکان‌پذیر است، اما برای آن‌هم باید قدرت‌نمایی کرد.

او در ضمن گفت حمله‌ی نظامی علیه ایران مثل «جراحی» خواهد بود و نه مثل تلاش برای تغییر رژیم و دموکراسی‌سازی در افغانستان و عراق.» 

از دیگر سخنرانان کنفرانس حاضر پیتر مک‌کی، وزیر دفاع، و ژنرال والت ناتینچیک، رئیس خدمه‌ی دفاع، هستند.

 

تنش‌ها با ایران از دلایل بالا رفتن قیمت بنزین

 

سی تی وی نیوز هفته‌ی گذشته به نقل از وب‌سایت گازبادی دات کام (Gasbuddy.com) گزارش داد که قیمت بنزین در ساحل‌های شرق و غرب کانادا به بالاترین قیمت‌های تاریخ خود نزدیک شده‌اند.

به گفته‌ی این وب‌سایت قیمت ها چندین هفته است در اکثر مناطق آمریکای شمالی بالا می‌روند. قیمت بنزین در ونکوور و بخش‌هایی از نوا اسکوشیا و نیوفاندلند به لیتری ۱/۴۲ دلار رسیده است. پایین‌ترین قیمت‌ها در آلبرتا است (لیتری ۱/۱۲ دلار.)

به گفته‌ی این گزارش بیشتر کارشناسان تنش‌های خاورمیانه را علت بالا رفتن قیمت‌ها می‌دانند. بازارها نگرانند که تخاصم با ایران تامین نفت را مختل کند. ایران سومین تامین‌کننده نفت خام جهان است. جمعه‌ی هفته گذشته با انتشار این خبر که تهران در چهار ماه گذشته برنامه غنی‌سازی هسته‌ای خود را به سرعت گسترش داده است، تنش‌ها بالا گرفت. در همین روز نفت به نزدیک بشکه‌ای ۱۱۰ دلار رسید که بالاترین رقم در نه ماه گذشته است.

استفن شورک، تحلیل‌گر مستقل، به آسوشیتدپرس گفت: «اکنون همه آماده‌ی جنگ می‌شوند. بدون حل قاطع هیچ کس نمی‌داند قیمت به کجا برسد.»

افزایش تقاضای انرژی در چین و هند از دیگر عوامل بالا رفتن قیمت ها دانسته می‌شود.

 

خبر خرید گندم ایران از کانادا در وال استریت ژورنال

 

روزنامه‌ی وال استریت ژورنالِ‌ نیویورک این هفته گزارشی به نقل از دفتر نیودهلی خود در مورد خواست ایران برای خرید گندم از هند منتشر کرد. در بخشی از این گزارش گفته شده که ایران برای خرید گندم و ذرت پیش از این به استرالیا، کانادا و روسیه نیز رو کرده است.

مقامات اداره‌ی گندم کانادا در هفته‌های پیش خبر فروش گندم به ایران را نه رد و نه تایید کرده‌اند.

 

تری گالوین: دولت هارپر تحریم‌ها را جدی نمی‌گیرد

 

تری گالوین، روزنامه‌نگار باسابقه، هفته‌ی گذشته با مقاله‌ای در روزنامه‌ی اتاوا سیتیزن به این اشاره کرد که چطور قوانین تحریم‌های کانادا بی‌اثر مانده است. گالوین اشاره کرد که اوباما چطور سخت می‌کوشید اسرائیل را قانع کند دست به حمله نزند و به تحریم‌های چندجانبه وقت دهد و اضافه کرد «اگر ما قوانین تحریم‌هایمان را سریع درست نکنیم، آمریکایی‌ها این کار را برایمان انجام می‌دهند.»

 گالوین از جان بوسکاریول، یکی از وکلای ارشد تجارت بین‌المللی در کانادا، نقل کرده که کنگره‌ی آمریکا به احتمال بسیار قوانینی تصویب می‌کند که به کانادا اجازه ندهد نفت خود را به ناقض اصلی تحریم‌ها علیه ایران، یعنی چین بفروشد.

 نگرانی‌ها به این واقعیت مربوط می‌شود که چین، ناقض اصلی تحریم‌ها علیه ایران که قرار است با خرید نفت این کشور جای خالی خریداران غربی را پر کند، همین هفته‌ی گذشته در دیدار هارپر از این کشور وعده‌ی همکاری‌های گسترده از جمله در پالایش و خرید نفت آلبرتا را داده است. حالا مجلس سنا قرار است قانونی به نام «تحریم‌های ایران، مسئولیت‌پذیری و حقوق بشر» تصویب کند که با کشورهایی که خود ادعای تحریم ایران را دارند، اما با ناقضین این تحریم‌ها روابط گسترده ی اقتصادی دارند برخورد کند. این لایحه را تیم جانسون، سناتور دموکرات داکوتای جنوبی، به مجلس آورده که رئیس دموکرات کمیته‌ی بانکداری سنا هم هست.

 

از جمله کسانی که از این تناقض دولت هارپر دل خوشی ندارند لابی اسرائیلی درون کشور است. شیمون فوگل، مدیر کل «کمیته‌ی مسائل اسرائیلی‌ها و یهودیان» گفته است نمی‌فهمد چطور دولت موضع به این قدرتمندی و محکمی گرفته، اما قوانین لازم برای پشتیبانی از سخنوری‌هایش را تصویب نمی‌کند. 

دیگر گروهی که نگران آخرین قرار و مدارهای هارپر با چینی‌ها است، «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» در واشنگتن است که به شدت طرفدار تحریم‌ها است. شریل ساپریا، مدیر بخش کانادایی این سازمان، به گالوین گفته هدف گرفتن شرکت‌های چینی شاید هزینه‌های چشمگیر سیاسی داشته باشد «اما با توجه به وضعیت برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران و زمان محدود باقیمانده برای موثر بودن تحریم‌ها در تغییر محاسبات رهبران ایران، انتخاب نه بین گزینه‌های خوب و بد که بین گزینه‌های بد و بدتر است.»

 

داوود آزاد به کانادا می‌آید

 

داوود آزاد، نوازنده‌ی سنتی، در فصل نوروز کنسرت‌هایی در کانادا و باهاماس برگزار می‌کند. تهران تایمز ضمن گزارش این خبر گفت آزاد اجراهایی تک در ونکوور، تورنتو، مونترال و اتاوا خواهد داشت که تاریخ دقیق آن‌ها مشخص نیست.

تهران تایمز در وصف او نوشته موسیقی‌اش لذتی مشابه لذت صوفیان هنگام اذای ذکر می‌آورد و به زبان جهانی «عشق و اتحاد برای تمام نوع بشر» سخن می‌گوید. در ضمن به کارهای مشارکتی آزاد با نوازندگان غربی و شرقی و از جمله ترکیب موسیقی صوفیانه‌ی او با موسیقی بلوز غربی اشاره شده است.

 

برایان تاپ در مورد ایران

 

رقابت برای انتخاب جانشین جک لیتون در رهبری حزب نیودموکرات آن‌چنان بی‌خبر و بی‌رمق بوده است که کسی توجه چندانی به حرف‌های نامزدهای مختلف در مورد سیاسی خارجی نیز نکرده است.

 برایان تاپ، رئیس سابق حزب و یکی از نامزدهای اصلی، در پاسخ به سئوالات وب‌سایت چپ‌گرای ربل (Rabble.ca) راجع به موضع خود در مورد حمله‌ی احتمالی اسرائیل و آمریکا علیه ایران گفته است: «من طرفدار ماجراجویی نظامی در ایران بر سر این مساله نیستم. ما به عنوان قدرتی میانه که باید متعهد به حل مسائل و نه بدتر کردن آن‌ها باشد باید مشارکت در جنگ جدید در خلیج را رد کنیم و از همه‌ی طرف های دیگر نیز همین را بخواهیم. ما باید با گسترش سلاح‌های هسته‌ای در ایران و میان همسایگان آن مخالفت کنیم اما با توجه به این‌که کانادا قدرتی امپریالیستی نیست و نباید نیروهای خودمان را هر جایی که با ما مخالف بودند بفرستیم تا اراده‌مان را تحمیل کنیم.»

 

واهمه‌ی تورنتو سان از نینجاهای قاتل ایرانی!

 

مایک اشتروبل، خبرنگار روزنامه‌ی راست‌گرای تورنتو سان، با گزارشی تصویری و متنی خبر از تعلیم دیدن ۳۵۰۰ زن ایرانی در هنر نانجیتسو،‌ هنر نینجاهای ژاپنی، داده است و به شوخی گفته غرب باید به جای بمب هسته‌ای نگران آن‌ها باشد! اشتروبل به باشگاهی ورزشی در تورنتو رفته و با چند زن کانادایی مشغول در هنرهای رزمی در مورد نانجیتسو گفت و گو کرده است.

زنان تعلیم مارشال آرت می بینند

چنان‌که از تورنتو سان انتظار می‌رود این گزارش اشتروبل مملو از کلیشه‌های نژادپرستانه و زن‌ستیز است از جمله این‌که احمدی‌نژاد (که نویسنده اسم فامیلش را هم به مسخره ادا می‌کند)‌ «مثل دخترها می‌جنگد!»