شهروند ۱۱۷۵-۱می ۲۰۰۸
خبر اول: حضرت آیت الله خامنه ای، در اثنای انداختن رای خود به صندوق انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، خطاب به ملت همیشه در صحنه ایران فرمودند: کار را که کرد/ آن که تمام کرد:( نقل از کیهان، چاپ تهران)
نتیجه گیری تاریخی: اصولاً در سرزمین باستانی ایران، همیشه رسم بوده است که حاکمان، بخصوص آنهایی که واژه مستبد و خودکامه، زیبنده نام مبارکشان بوده است، وقتی حسابی سرحال بوده اند و کیفور، سرذوق می آمدند و برای ملت ضرب المثلهای بامزه تعریف میکردند. در باب احوالات امام خامنه ای اما، به دلیل طبع شعری که ایشان از قدیم الایام داشته اند، در این مواقع، طبع ظریفشان بر نمی تابد که مستقیم بروند سر اصل مطلب، در نتیجه با زبان استعاره، قدرت مطلقه شان را به رخ ملت میکشند. به عنوان مثال در همین انتخابات مجلس شورای اسلامی، هرکسی که به روش نظارت استصوابی شورای نگهبان در قلع و قمع کاندیداهای مجلس، اندکی آشنایی داشته باشد و همینطور شاهد نحوه شمارش آرا مردم در وزارت کشور، به مدیریت سردار سپاهی علیرضا افشار، بوده باشد، متوجه میشود که دلیل چاپ تمثال مبارک امام خامنه ای، در روزنامه کیهان، به همراه همان ضرب المثل مشهور ایرانی، تنها نشان دادن اقتدار و قدرت بی مثال آقا خامنه ای به ملت منتظر است، و اینکه ایشان با انداختن رای خود در صندوق، توانستند کار را تمام نمایند و بیخ گوش ملت، یک باب انتخابات نمایشی و به غایت ناعادلانه را به سرانجام برسانند.
پند تاریخی: درست قبل از حمله آمریکا به عراق، قدر قدرت عراق، یعنی سیدنا صدام حسین، انتخاباتی را برگزارکردند که در آن، ۹۹/۹۹% مردم عراق اعلام میکردند، آماده جانفشانی در راه دیکتاتور کبیر هستند، اما اندکی بعد، یعنی ظرف کمتر از سه هفته، خاک عراق توسط ارتش متحدین اشغال شد و “سیدنا صدام” تبدیل به “میت نا صدام” شد. در نتیجه و پیرو برگزاری انتخابات فرمایشی مجلس در ایران، باید به حضرت آیت الله خامنه ای یادآوری کرد، حکومتی که خود را مدعی نیابت امام زمان میداند و به کمتر از ابرقدرتی جهان هم رضایت نمیدهد، کارش باید به کجا رسیده باشدکه علیرغم همه تقلبات و سوء استفاده ها از مقدسات و نیازهای مردم، نتواند سرجمع، حتی ۴۰% امت شهیدپرور را به پای صندوقهای رای بکشاند. تاریخ اما، گواهی میدهد که برای اضمحلال و سقوط چنین حکومتی، حتی نیاز به حمله نظامی، از طرف امثال آمریکا، نیز نخواهد بود.
نتیجه گیری منطقی: وقتی در بحبوبه برگزاری انتخاباتی که از دید رهبر، دشمن شکن بوده و حیات و ممات رژیم به آن وابسته است، دولت و مجلس یکدستی که امام خامنه ای، یک بند تبلیغ آن را میکنند، به جای آنکه، با تمام قوا و درکمال وحدت، به برگزاری آن بپردازند، به ناگهان به سر و کول هم میپرند و حداقل نتیجه اش میشود، دعوای علنی رئیس جمهور و رئیس مجلس، و برکناری وزیرکشور مورد علاقه آیت الله خامنه ای، یعنی جناب حجت الاسلام پورمحمدی، قاعدتاً و با حساب دو دوتا چهارتا، باید گفت که یا موتور بیت رهبری بدجوری به روغن سوزی افتاده است، و یا اینکه اساساً خانه از پای بست ویران است.
خبردوم: قیمت نفت با افزایشی بیسابقه، به سطح ۱۲۰ دلار در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام ایران نیز در حال حاضر در حدود ۱۰۲ دلار در هر بشکه فروخته میشود.(نقل از خبرگزاری مهر)
خبرگزاریها گزارش میدهند که پس از اعلام قیمت نفت در بازارهای جهانی، اول ساکنان کشورهای مصرف کننده انرژی، محکم زدند توی سرشان، متعاقب این اتفاق، و درکمال تعجب مشاهده شد که مردم کشورهای صاحب نفت، اما وارد کننده کالاهای صنعتی و کشاورزی هم دوبامبی زدند توی سرشان. هنوز خبرنگاران رسانه های جهانی از این شوک بیرون نیامده بودند که مشاهده گردید، قاطبه ملت ایران هم بعد از شنیدن قیمت بی سابقه نفت ایران و اعلام واریز درآمد بیش از هشتاد میلیارد دلار به خزانه ی دولت نهم، بسیار محکمتر از دو گروه اول، سرشان را کوبیدند به دیوار. در این میان دبیر کل سازمان ملل، با دیدن این شرایط، بخصوص واکنش مردم ایران، آماده شد که در دنیا اعلام عزای عمومی کند، اما ناگهان بر روی صفحات تلویزیونهای ماهواره ای مشاهده گردید که صدای بشکن زدن مردم سریلانکا، ونزوئلا، نیکاراگوئه، بولیوی، به همراه اعوان و انصار حزب الله لبنان، گروه مقتدا صدر، اعضای سازمان حماس و رهبران انتحاریهای گروه استشهادیون و…..، به هوا بلند شده و آنها در کوچه و بازار این موفقیت بی سابقه در افزایش درآمد نفتی ایران را، به خودشان تبریک میگویند. خبرنگاران که دیگر حسابی قاطی کرده بودند، تصمیم گرفتند برای تحقیق درباره این موضوع، ترتیب یک سری مصاحبه را با مردم شادمان در کشورهای فوق بدهند، اما با هرکسی که مصاحبه کردند، خودش را، داداش محمود احمدی نژاد، معرفی میکرد. در نتیجه آنها تصمیم گرفتند، علت این همه محبوبیت دکتر احمدی نژاد را از مردم ایران، که ظاهراً باید با رئیس جمهورشان، بیشتر از خارجیها، داداشی باشند، بپرسند، اما بعد از مدتها جستجو در سرتاسر ایران، حتی یک نفر ایرانی را هم پیدا نکردند، چرا که با هر ایرانی که میخواستند مصاحبه کنند، بلافاصله یا خودش را اهل آمریکای لاتین معرفی میکرد و یا اینکه میگفت، لبنانی و عراقی است. بعضیها هم، البته خودشان را سریلانکایی و آفریقایی معرفی میکردند. جالبترین قسمت ماجرا هم آنجا بود که همه این ایرانیان عزیز، شدیداً در حال پرس و جو و یافتن راه حلی بودند، تا بتوانند به عنوان یک خارجی، سهم نفت شان را از دولت فخیمه ی نهم بگیرند.
خبر سوم: محمد خوش چهره، از نمایندگان مجلس هفتم، و کاندید مجلس هشتم که نتوانسته است وارد مجلس شود، با ابراز تعجب از نتیجه آرا، گفت: در صندوقی که اعضای خانواده ام در آن به من رای دادند، نتیجه آرای من، از طرف وزارت کشور، صفر، اعلام شده است.(نقل از سایت عصر فردا)
اصولاً در نظام مقدس ولایی، ارزش افرادی که تاریخ مصرفشان گذشته باشد، صفر است حال میخواهد، طرف اصولگرا باشد، یا اصلاح طلب، و یا حتی رئیس جمهور، اگر باور نمی کنید، این روزها یک نگاهی به مطالب روزنامه های اصولگرایان مثل رسالت، قدس، جمهوری اسلامی و حتی کیهان بیندازید تا ببینید آن که با القابی چون بی تدبیر، مشوش کننده اذهان، مشکل ساز برای امنیت ملی، و تولید کننده درگیری در نظام، از او یاد میشود، کسی نیست جز محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور منتخب امام زمان و نور چشم رهبر.