شهروند علی شریفیان: راب فورد پس از این که «چالش سطل آب یخ» را پاسخ گفت، بلافاصله به چالش تازه ای دعوت شد. سارا تامپسون یکی از کاندیداهای مقام شهرداری بزرگشهر تورنتو از شهردار خواسته تا آزمایش های لازم را برای اثبات این که الکل و مواد مخدر مصرف نمی کند، انجام بدهد. راب فورد گفته است : «من الان چند ماهی می شود که الکل ننوشیده و دست به مواد مخدر نزده ام و حاضرم که آزمایش های لازم را انجام دهم تا این چیزی که همه می دانند، ثابت شود اما به شرطی این کار را می کنم که بقیه کاندیداها هم حاضر به

rob-fordانجام این کار بشوند.»

شهردار تورنتو که یکی از سه کاندیدای اصلی برای تصدی مقام شهرداری برای دومین بار است سپس اضافه کرد: «من نه تنها از کاندیداهای مقام شهرداری بلکه از اعضای شورای شهر و اعضای هئیت امنای مدارس تورنتو و حتی خبرنگارانی که گزارشگر مسائل مربوط به امور شهری هستند می خواهم این آزمایش ها را انجام بدهند.»

او حتی گفته است تمام کسانی که خواستار کار در مقامات دولتی هستند باید این آزمایش ها را انجام بدهند. راب فورد با کنایه ادامه داده است که :«گروهی می خواهند شکست مرا ببینند در حالی که باید دید خودشان از این آزمایش ها سربلند بیرون می آیند.»

سارا تامپسون خود هفته گذشته نتیجه آزمایش های مربوط به عدم مصرف الکل و مواد مخدر خود را منتشر کرده است.

گفتنی است، کارن استینتز یکی از کاندیداهای انتخابات شهرداری هفته ی گذشته از ادامه ی رقابت ها کناره گیری کرد.