mehrafshar

ایران مهر: در ماه گذشته دو زن جوان در حوالی ساری مورد تجاوز وحشیانه قرارگرفتند و سپس به قتل رسیدند. سر یکی اززنان بریده شده، و قاتل یا قاتلین زن دوم هنوز شناسایی نشده اند.

دو هفته پیش، خدیجه رمضانی زن مازندرانی اهل شهرستان میاندرود که مادر یک فرزند بود، مورد حمله و تجاوز جنسی قرار گرفت و سپس سر او بریده شد. خدیجه از میاندرود عازم ساری بود تا به دندانپزشکی برود. این زن جوان که قرار بود مسیر کمتر از ۲۰ کیلومتری تا مرکز استان را ۲۰ دقیقه ای طی کند، سرانجام پیکرش پس از ۱۷ روز در میان جنگل های سبز و هیرکانی پیدا و به آرامگاه ابدی اش منتقل شد. پدر خدیجه به خبرنگاران گفت: پس از دستگیری قاتلین به ما اطلاع دادند در اتومبیل آنها یک چاقوی بزرگ، تبر، چسب، طناب و دستکش پیدا کرده اند. دخترم در چهار راه آزادگان سوار ماشین شد تا ساعت ده به دندانپزشکی ساری برسد. ساعت ۱۱ تماس گرفتیم اما موبایلش جواب نمی داد. ساعت یک به پاسگاه مراجعه کردیم و به ما گفتند حداقل ۲۴ یا ۴۸ ساعت زمان نیاز است تا اقدام کنیم.

۱۷ روز چشم انتظار بودیم و دعا می کردیم فرزندمان سالم بازگردد، که پس از ۱۷ روز ساعت ۱۲ شب به برادر من اطلاع دادند جسدی پیدا شده و از جسد هم فقط یک استخوان کوچک جمجمه به دست ما رسید.

قاتلین پس از این که در اتومبیل دستهای دخترم را بستند، دهنش را با چسب بستند و بعد از تجاوز، به پهلویش چاقو زدند و او را به جنگل های اطراف نکا بردند و از ارتفاع به پایین پرت کردند. سپس خدیجه را که هنوز زنده بود با روسری خفه و با تبر سرش را جدا و بدنش را قطعه قطعه کردند..

khadijeh

ربودن، تجاوز و قتل یک زن جوان دیگر

یک دختر ساروی دیگر به نام مهر افشار ساکن ساری شب ۲۶خرداد۹۴ هنگام بازگشت از محل کارش ربوده شده و پس از تجاوز وحشیانه توسط ربایندگان به قتل رسید و جسد او در شالیزارهای جاده دریا رها گردید. قاتل یا قاتلان تاکنون شناسایی نشده‌اند.