به گزارش رادیو آلمان، محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان کسری در تهران بستری شده است. پزشک او اعلام کرده اطلاعات بیشتری را فعلا در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) از بستری شدن محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران از روز پنج شنبه (۵ شهریور، ۲۷ اوت) به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان کسری خبر داده است.

بر اساس این گزارش، پزشک معالج شجریان با تائید بستری شدن آقای شجریان اعلام کرده که فعلا هیچ اطلاعات جدیدتری از بیماری او در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد.

حسین فریدون، برادر و دستیار رئیس جمهوری از شجریان دیدار کرد

حسین فریدون، برادر و دستیار رئیس جمهوری از شجریان دیدار کرد

سایت خبری کلمه هم در گزارشی به نقل از رادیو صدای امید از بیمارستان کسری تهران، از بستری شدن شجریان در بخش ریه این بیمارستان خبر داده است.

بر مبنای گزارش این سایت خبری، محمدرضا شجریان پیش از این و در سال ۱۳۸۶ یک بار تحت عمل جراحی ریه قرار گرفته بوده و پس از یک هفته از بیمارستان مرخص شده است.

پیش از این قرار بود شجریان کنسرتی در استانبول ترکیه داشته باشد که بنا به دلایلی نامعلوم و با اعلام در سایت رسمی او، این کنسرت لغو شد. همزمان با اعلام لغو کنسرت شجریان اخباری مبنی بر بیمار بودن استاد آواز ایران منتشر شد که البته تائید و یا تکذیب نشد.

همچنین به گزارش خبرگزاری ها، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری دوشنبه شب با حضور در بیمارستان کسری، از محمد رضا شجریان، استاد آواز ایران و رییس شورای عالی خانه موسیقی عیادت کرد.

برادر رییس جمهوری در این دیدار، با ابلاغ سلام حسن روحانی رییس جمهوری، برای شجریان آرزوی سلامتی کرد. فریدون همچنین با پزشک معالج استاد گفت وگوی کوتاهی داشت و در جریان روند درمان ایشان قرار گرفت.

چهارشنبه ۱۱ شهریور شجریان با همراهی پسرش همایون از بیمارستان مرخص شد.