آشتی با حیوانات

دوستداران وفا

مریم طلایی (والش) هنرمند عکاس و فیلمبرداری است که از سال‌ها پیش وفا را حمایت می‌کند. پشتیبانی او به نشان دادن حیوانات از لنز دوربینش خلاصه نمی‌شود و این دوست مهربان وفا از هر راهی‌ که بتواند به کمک آنها می‌‌شتابد؛ سرپرستی آنها را می‌‌پذیرد، برای آنها پول جمع می‌کند، با همتی ستودنی به اجرای پروژه‌ها می‌‌پردازد، و …

پشت صحنه تهیه فیلم

پشت صحنه تهیه فیلم

وفا به داشتن چنین دوستی‌ افتخار می‌کند و برای آشنایی بیشتر شما با کار عکاسی و فیلمبرداری این هنرمند گرامی‌ شما را به دیدن آلبومی از عکس‌های او و فیلم زیبایی‌ که از وفا تهیه کرده در سایت وفا و صفحه فیس بوک آن دعوت می‌کند.

این فیلم که اول بار در سایت وفا منتشر شد مورد توجه بسیار رسانه های مختلف قرار گرفت و بازپخش آن در تلویزیون های من و تو و تلویزیون ایران (حمید شب خیز) موجب شد که وفا با سیل کامنت ها و ایمیل های دلگرم کننده روبرو شود و همین امر مشوق یاران وفا شد. این یکی از راه های کمک به وفاست. بازنشر و بازپخش مطالب و ویدیوهای وفا دیگران را با این پناهگاه آشنا می کند و دوستان بیشتری به یاری می آیند.

از مریم عزیز و گروهی که او را در تهیه این فیلم یاری دادند تشکر می‌کنیم و آرزومند موفقیت هر چه بیشتر آنها هستیم.

شما هم از این فیلم دیدن کنید و با کار بزرگی که دوستان وفا انجام می دهند بیشتر آشنا شوید.

فیلم را در صفحه فیس بوک مان ببینید:

 

فیلم را در سایت وفا ببینید:

 

 

 

 

خرید اتوموبیل و کمک به وفا

 

وفا دوستان بسیاری دارد، دوستانی که در حمایت از حیوانات، از هیچ کمکی‌ دریغ نمی کنند.

در تلاشی تازه، دوستی‌ از حامیان حیوانات در شهر تورنتو، در طرحی نو، در ازای خرید اتوموبیل از نمایشگاه شان، چکی‌ به مبلغ ۵۰۰$ به وفا هدیه خواهند داد.

اتوموبیل خود را از Bay Auto Zone بخرید، و اعلام کنید که از دوستان “وفا” هستید و در کمک به سگ‌های بی‌ پناه ایران، شریک شوید.

۱۰۱۷ Finch Ave W, Toronto, ON M3J 2C7

از صفحه فیس بوک این نمایشگاه دیدن کنید: Bay Auto Zone

 

 

رعنا منصور با موسیقی به یاری وفا آمده

rana-mansoor

وفا همیشه از این شانس برخوردار بوده که مورد لطف و پشتیبانی هنرمندان باشد. پس از نقاشی‌های زیبای خانم سودابه مجیدی اینک هنرمندی از عرصه موسیقی‌ به حمایت از ما برخاسته. هنرمند محبوب پاپ و نسل جوان خانم رعنا منصور. این هنرمند عزیز که با آهنگ‌هایی‌ مثل: شوهر پولدار، مهتاب، بارون، و …به شهرت و محبوبیت رسیده اخیرا در یادداشتی چنین نوشته است:” آلبوم من رسما روی ای‌ تون قرار داره! در ضمن من قسمتی‌ از عواید فروش سی‌ دی هامو به پناهگاه وفا در ایران هدیه می‌کنم؛ پناهگاهی که به سگ‌های مجروح و بی‌ سرپناه در ایران کمک میکنه.

یک تشکر بزرگ و ویژه دارم از فرح روان و داوطلبانی از وفا که در فروش سی‌ دی‌ها به من کمک می کنند. اونا واقعا سازمان فوق‌العاده‌ای هستند، لطفا بهشون کمک کنین. با خرید این سی‌ دی‌ها نه به یک هدف که به دو تا کمک می‌کنین.”

https://itunes.apple.com/us/album/rana-mansour/id1039053084

 

هدیه‌ای از نوع دیگر

mehrnoush-kianpour-painting

هر از گاه، ما از دوستان هنرمندمان هدیه‌هایی‌ خاص دریافت می‌کنیم. اخیرا هنرمند گرامی‌ خانم مهرنوش کیان که ساکن لس‌آنجلس هستند نیمی از فروش یکی‌ از تابلو‌های خود را به ما هدیه کرده اند. اگر مایل به خرید این تابلو هستید لطفا از طریق ایمیل زیر با ایشان تماس بگیرید. نام تابلو ” انتظار شیرین”و کار آکرلیک و کلاژ بر روی کاغذ طلایی است و قیمت آن ۵۰۰ دلار است. با سپاس از این هنرمند عزیز.

 

 

 

 

 

 

 

سفر کاکائو و تارا به آمریکا

cacao

کاکائو، از نژاد تریر همراه چند مورد دیگر، ناجوانمردانه در یکی از باغ وحش های ایران نگهداری میشد و بعد به پناهگاه آمد، و تارا از سگهای حلقه دره بود، که با هم همسفر شدند و به کمک خانم و آقای محبی، پدر و مادر وستای عزیز، از یاران همیشگی وفا، به آمریکا رفتند.

این هم راه دیگری برای کمک. اگر از ایران مسافر خارج کشور هستید، سگ های منتظر ما را با خودتان ببرید. هیچ هزینه ای برایتان ندارد، جز اینکه اجازه داده اید از موقعیت شما به عنوان مسافر استفاده کنیم.

اگر بدانید که کاکائو در شرایط بسیار اسفناکی در یک باغ وحش وحشتناک اسیر بود و اگر بدانید که تارا در حلقه دره در شرایطی نامناسب قرار داشت و حال هر دو در خانه هایی با صاحبان دلسوز زندگی می کنند، از اینکه به چنین موجوداتی کمک کرده اید، همیشه احساس رضایت خواهید کرد.

 

آخرین گاراژسیل تابستانی وفا

garage-sale

آخرین گاراژ سیل دوستان وفا در کانادا، روز شنبه ۱۲ سپتامبر در گاراژ خانه ی بنیانگذار وفا، خانم معتمدی، برگزار شد.

هوا سرد بود، انگار طبیعت به پیشواز زمستان رفته بود. آسمان خاکستری، بارش های اینجا و آنجا، و بادی که همه ی تورونتو یی‌ها با آن آشنا هستند، و این همه اما نه جلوی ما دوستان وفا در کانادا را گرفت، نه شما که دوستان ما هستید. هم ما می‌‌دانیم و هم شما که دوستان ساکن پناهگاه وفا، چشم به ما دارند، و به کمک تک تک شما.

آخرین گاراژ سیل دوستان وفا در هوای سرد، اما با گرمی‌ دلهای آنها که آمدند برگزار شد. باز هم دستها به کار شدند، تا شادی را از تورنتو، به هشتگرد و قزوین ببرند. کمک‌های شما ‌یک بار دیگر دُم چند صد سگ وفا را به اهتزاز درآورد. دلگرم کننده و زیباست. اینطور نیست؟

سپاس گذار همگی‌ شما هستیم.

و اما اگر چه این آخرین گاراژ سیل تابستانی امسال ما بود، اما آخرین گردهمایی مان نخواهد بود. منتظر خبرهای جدید باشید.

 

یک خبر غیر “وفا”یی

مک دونالد تسلیم شد

hen

دوستان، این یک پیروزی عظیم است. روز نهم سپتامبر مک دونالد که رستوران های فست فود زنجیره ای را در سراسر دنیا اداره می کند، تعهد کرد که تا سال ۲۰۲۵ تنها از تخم مرغ هایی استفاده کند که از مرغ هایی رها از قفس به دست آمده است. البته فعلا فقط برای رستوران های آمریکا و کانادا چنین تصمیمی گرفته است.

این تصمیم یک پیروزی بزرگ است و یک گام به پیش برای بهبود وضعیت هفت میلیون مرغی که دو بیلیون تخم مرغ مصرفی سالانه ی مک دونالد را در آمریکای شمالی تأمین می کنند.

با این پذیرش، مک دونالد نشان داد که صدای اعتراض امثال شما حیوان دوستان برای تغییر رویه ی آنها و گرفتن تصمیم درست بسیار حیاتی و موثر است.

بنابراین دوستان، در برابر رنج و درد حیوانات شانه بالا نیندازید و نگویید به حرف من که چیزی تغییر نمیکنه، چرا! اگر صدایمان یکی شود به گوش صاحبان زر و زور و سودپرست می رسد.

رنج و درد حیوانات در سیرک ها، باغ وحش های غیراستاندارد و مزارع حیوانات که در آنها گاو و مرغ و بوقلمون و خوک در قفس به دنیا می آیند و در قفس بزرگ می شوند و در قفس کشته می شوند، را نباید ندیده گرفت.

رنج و درد حیواناتی که برای پوست شان پرورش داده می شوند و بیرحمانه سلاخی می شوند. حیواناتی که برای تفریح شکار می شوند.

رنج و درد حیواناتی که برای منفعت طلبی آدمها به ماشین های توله کشی و جوجه کشی تبدیل می شوند.

رنج و درد حیواناتی که در سلاخ خانه ها با شکنجه و زجر کشته می شوند.

رنج و درد حیواناتی که در آزمایشگاه ها انواع و اقسام بلاها را سرشان می آورند تا مثلا کرم پودر بهتری به بازار عرضه کنند، در حالی که کمپانی هایی هستند که بدون آزمایش روی حیوانات، محصولات بی ضرر و با کیفیتی تولید می کنند.

زمین تنها مال ما نیست. هر موجود روی زمین حقی از آن دارد. حق زیستمندان دیگر را محترم بداریم، شاید که دنیایی مهربان تر نصیبمان شود.

 

 

 

* دوستداران وفا، گروهی هستند در تورنتو متشکل از حامیان و داوطلبان “پناهگاه حیوانات وفا” که در ایران، در دو شعبه (هشتگرد کرج و قزوین)، نگهداری از سگ های بی سرپناه را برعهده دارد.

Facebook: Friends of Vafa Animal Shelter

www.vafashelter.com