امسال نیز طبق روال هرساله تیم های والیبال و بسکتبال دختران و پسران “هما” جشن چهارشنبه سوری را در رستوران شیراز برگزار کردند.

حدود ۲۵۰ نفر در این جشن حضور داشتند. ورزشکاران دختر و پسر همراه پدران و مادران از ساعت ۷ تا ۱۲ نیمه شب به رقص و پایکوبی پرداختند.

در این مراسم نماینده ی ریچموندهیل در مجلس فدرال، آقای مجید جوهری، و نماینده ی ریچموندهیل در مجلس استانی دکتر رضا مریدی حضور داشتند.

ناصر پیشوا، بنیانگذار باشگاه هما و مربی این تیم، دقایقی با حاضران در مورد اهمیت ورزش در جوانان صحبت کرد. سپس دکتر رضا مریدی، وزیر آموزش حرفه ای، کالج ها و دانشگاه ها و وزیر پژوهش و نوآوری استان انتاریو نیز ضمن تبریک سال نو، از اهمیت ورزش و سلامت روح و جسم جوانان گفت و سپس در مراسم توزیع جوایز شرکت کرد

از راست: دکتر رضا مریدی، سعید طاهری، امیر ، ناصر پیشوا

از راست: دکتر رضا مریدی، سعید طاهری، علی امیری ، ناصر پیشوا

.

حضور مسئولان رسانه هایی که همواره حامی فعالیت های فرهنگی و ورزشی جوانان بوده اند، آقای حسن زرهی و خانم نسرین الماسی از نشریه شهروند و آقای شهرام بینش از ایران استار در کنار سایر حامیان این نهاد ورزشی ـ فرهنگی آقای سعید طاهری (ارز طاهری)، دکتر شمس و آقای شاهین فدوی مایه ی دلگرمی جوانان شرکت کننده در جشن بود.

از سوی پیشکسوتان باشگاه هما آقایان علی امیری و احمد کاظمی سه لوح تقدیر به عنوان یادبود به آقایان دکتر رضا مریدی، دکتر شمس و سعید طاهری اهدا شد.

در پایان از حامیان این جشن آقایان دکتر شمس، شاهین فدوی و کورش تشت زر سپاسگزاریم. همچنین از سوپر پارسیان و مدیریت رستوران شیراز آقای حمید مقدم و مهناز مقدم تشکر می کنیم که در برگزاری این مراسم نهایت همراهی را داشتند.

باشگاه هما