شهروند ـ بعد از تمام خریدها و آماده کردن غذاهای گوناگون برای مهمان ها و خانواده، حالا نوبت این است که با انتخاب یک شراب مناسب کمی آرامش پیدا کرده و تعطیلات را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرید. در ادامه ۴ نوع شراب مختلف که می تواند به شما کمک کند تا ایام خوشی داشته باشید معرفی می شود. امید است که از طعم آنها لذت برده و در کنار عزیزان تعطیلات بسیار خوشی داشته باشید.

شراب سفید سال ۲۰۱۵ Domaine Laroche Chablis Saint Martin ، محصول برگاندی کشور فرانسه،  قیمت ۲۳.۲۰ دلار در مغازه و آنلاین

این شراب سفید با طعم تازه و به اصطلاح ترد، گزینه ی مناسبی برای سرو کردن همراه بوقلمون است. این شراب به نام مارتین قدیس مسیحی نامگذاری شده است؛ افسانه نامگذاری این است که مارتین قدیس در یک شب در فرانسه با گدایی دیدار می کند و شنلش را به گدا هدیه می دهد. از آن پس نام این قدیس با سخاوت و جوانمردی همراه است. در سال ۸۷۷ این نوع شراب سفید را با نام مارتین قدیس نامگذاری کردند و از آن تاریخ این نام بر روی این شراب مانده است.

شراب قرمز Aquinas سال ۲۰۱۳ با انگور Pinot Noir ، محصول نپا ولی و سونوما کانتی، کالیفرنیا، قیمت ۱۸.۹۵ دلار در مغازه و آنلاین

پیدا کردن یک شراب قرمز با انگور Pinot Noir زیر قیمت ۲۰ دلار کار چندان ساده ای نیست، اما این شراب خوشبختانه با قیمت مناسبی ارائه می گردد. طعم منحصر به فرد تمشک، ذغال اخته و کرم وانیل این شراب بسیار هوس انگیز است. این شراب برای سرو کردن به همراه گوشت گوساله، خوک و بوقلمون مناسب است و همچنین یادآور نام Aquinas فیلسوف و نظریه پرداز معروف مسیحی است که تمام عمر خود را صرف اثبات وجود خداوند کرد.

شراب سفید Arterra سال ۲۰۱۵ با انگور سفید Chardonnay(شیراز)، محصول VQA Niagara Peninsula، انتاریو، قیمت ۲۹.۹۵ دلار در برخی مغازه ها، می توانید با وارد کردن کد ARTERRA تا تاریخ ۳۱ دسامبر آن را به طور رایگان دریافت کنید

اگر به انگور سفید Chardonnay  علاقمند هستید پس حتما یک بطری از این محصول جدید که در ماه نوامبر بیرون آمده است خریداری کنید. این شراب سفید طعمی مرکب از طالبی، گل سفید، وانیل، لیمو ترش، گریپ فروت و بادام زمینی برزیلی به همراه دارد و مناسب سرو کردن به همراه گوشت بوقلمون است. در کنار این شراب تعطیلات شما بسیار رویایی خواهد بود.

شراب قرمز Errazuriz Max Reserva سال ۲۰۱۴ با انگور سیاه Cabernet Sauvignon، محصول دره ی آکونکاگوا، کشور شیلی ، قیمت ۱۹.۱۵ دلار در مغازه و آنلاین

اگر به دنبال یک شراب عالی با قیمت مناسب هستید، این شراب ساخته شده از انگور سیاه Cabernet Sauvignon انتخاب مناسبی است. این شراب مخلوطی از طعم های آشنا و خوشمزه ی میوه، شکلات، سبزیجات معطر خشک، توت شیرین و بسیاری عطرهای منحصر به فرد مانند توتون و فلفل سیاه می باشد. نوشیدن این شراب می تواند یک تجربه ی دلچسب برای شما باشد.

شراب Osborne Santa Maria Cream Sherry، محصول اسپانیا ، قسمت ۱۳.۱۰ دلار در مغازه و آنلاین

و در نهایت این شراب شیرین، به همراه طعم هایی نظیر تافی داغ، بادام سوخته ی ادویه دار، مارمالاد پرتقال، انجیر خشک، رب انار و خرما می تواند به عنوان دسر و به همراه شیرینی هایی نظیر پای سیب، پودینگ آلو و حتی پنیر سرو شود و به زیبایی پایان دهنده ی ایام خوش تعطیلات شما باشد.