پس از یک هفته کش و قوس باشگاه استیل آذین رای اخراج علی کریمی را با جریمه ۴۰ میلیونی و دو جلسه محرومیت عوض کرد. در ابتدای هفته گذشته علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استیل آذین با حکم مصطفی آجرلو، سردار سپاه که مدیر باشگاه فوتبال استیل آذین است، به علت روزه خواری از تیم اخراج شد.

پس از اخراج کریمی، حدس و گمان ها درباره علت واقعی اخراج او مطرح شد. گروهی اخراج او را به دستبند سبزی که او در بازی با کره به دستش بسته بود مرتبط می دانند و برخی انتقاد تند او از مدیر عامل باشگاه را.

برنامه طنز پارازیت در تلویزیون صدای آمریکا، در هفدهمین بخش خود، با پخش صحنه هایی از بازی های علی کریمی، انتقاد او از مدیریت باشگاه (پاسدار آجورلو)، مصاحبه آجورلو مبنی بر تقدم داشتن مسائل مذهبی و مکتبی بر سایر موارد در باشگاه، شخصیت خوب هفته ی خود را علی کریمی اعلام کرد.

هواداران علی کریمی در فیس بوک صفحه ای به طرفداری از او راه انداختند با عنوان “حمایت از علی کریمی” که خیلی سریع تعداد دوستدارانش به حدود ۴۲هزار نفر رسید.

به گزارش خودنویس، در بازی های هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس، استیل آذین بدون علی کریمی با نتیجه۳ بر ۱ به پیکان که تا به حال طعم پیروزی را نچشیده بود، باخت. آجورلو که از نتیجه عصبانی شده بود، در دقیقه ۸۵ زمین بازی را ترک کرد و در حالیکه خبرنگاران به دنبال او بودند تا مصاحبه کند زیر لب گفت «آقایان کار خودشان را کردند».

گفته می شود شایعاتی مبنی بر دست به یکی کردن بازیکنان برای حمایت از علی کریمی وجود داشت که نتیجه ی آن شکست از پیکان بود. حال قرار شده که علی کریمی با پرداخت جریمه و دو نوبت محرومیت به باشگاه بازگردد. در ادامه آیا این دو با هم کنار خواهند آمد؟ باید منتظر بمانیم.