شهروند ـ آزاده داودی: انتاریو به لطف گستره پهناوری از طبیعت زیبا و درختان متنوع یکی از زیباترین پاییزهای جهان را داراست و هرساله هزاران نفر از نقاط مختلف جهان برای دیدن رنگ های بی نظیر پاییزی راهی این استان می شوند. بسیاری از علاقمندان و شهروندان تورنتو سالیانه در اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر از تورنتو خارج می شوند تا بتوانند بهترین دید را از این زیبایی ها داشته باشند. اما راه های ساده تری نیز برای دیدن پاییز تورنتو وجود دارد. The Credit Valley Explorer تورهای مختلف قطار را در سراسر سال و برای دیدن مناظر مختلف طبیعی در تورنتو ارائه می کند.

در تورهای پاییزی شما می توانید در مسیری ۷۴ کیلومتری از حومه ای با چشم انداز ویژه پاییزی عبور کنید و در حالی که بر روی صندلی راحت خود نشسته اید از دیدن این تصاویر شگفت انگیز لذت ببرید. قیمت بلیت این تورها برای بزرگسالان حدود ۵۰ دلار است که بسته به نوع سرویس و غذایی که در قطار انتخاب می کنید می تواند کمتر یا بیشتر باشد.

قطارهای The Credit Valley Explorer از Orangeville حرکت می کند و باید زودتر بلیت این تورها را تهیه کرد زیرا هرساله خیلی زود به پایان می رسد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره ی تمام تورهای فصلی به وب سایت www.creditvalleyexplorer.com مراجعه نمایید.