شهروند- شرکت های مخابراتی کانادا در آمریکای شمالی به عنوان گران ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات تلفن و موبایل مشهورند و مشتریان این کمپانی های مخابراتی مانند بل، راجرز و دیگر کمپانی های دیگر همیشه آماده اند تا در صورت دریافت امکان بهتر و ارزان تر خدمات خود را تغییر داده و به سراغ کمپانی دیگر بروند.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که همیشه گوش به زنگ خدمات بهتر و قراردادهای ارزان تر ایستاده اید. اگر این طور است پس بشتابید که بل و راجرز و تل آس در آخرین هفته های باقی مانده از سال ۲۰۱۷ به رقابت تنگاتنگی مشغولند و هرکدام سعی دارند با ارائه ی قراردادی بهتر و ارزان تر بازار را در دست خود بگیرند.

گفته می شود برای مدت کوتاهی کمپانی های بل و راجرز و تل آس به کسانی که خودشان گوشی موبایل دارند در ازای ۶۰ دلار در ماه ۱۰ گیگ اینترنت ارائه می دهند. همچنین پیشنهاد دیگری نیز برای مکالمه ی نامحدود در سراسر کانادا توسط همین کمپانی ها تا هفته آینده ارائه می شود.

بسیاری از مشتریان کنونی این کمپانی ها شکایت دارند که این خدمات فقط برای مشتری های جدید است و شامل آنها نمی شود.

همچنین بسیاری گفته اند که نمی توانند از طریق تلفن با این کمپانی ها تماس حاصل کنند و خط های تلفن بسیار شلوغ است. شاید این اتفاق زمینه ای باشد برای پایین آوردن قیمت سرویس های مخابراتی در کانادا.