مریم افشار، عکاس و گرافیست هنرمند ساکن تورنتو، طی نامه ای به شهروند اعلام داشته در راهپیمایی ماه سپتامبر به منظور حمایت از تحقیقات جهت ریشه کنی …


شماره ۱۲۲۲ ـ پنجشنبه  ۲۶ مارچ  ۲۰۰۹


 مریم افشار در جشنواره تیرگان به بچه ها نقاشی یاد می داد

مریم افشار، عکاس و گرافیست هنرمند ساکن تورنتو، طی نامه ای به شهروند اعلام داشته در راهپیمایی ماه سپتامبر به منظور حمایت از تحقیقات جهت ریشه کنی سرطان سینه بیمارستان پرنسس مارگارت شرکت می کند. نامه ی این هنرمند را در زیر می خوانید:

دوستان عزیز خواستم به اطلاع شما برسانم با انرژی و امید و آرزوی بسیار در راهپیمایی سرطان سینه سپتامبر ۲۰۰۹ شرکت می کنم. در این راه ۶۰ کیلومتری در طول خیابان یانگ صدها نفر از دوستان، یاران و همسویان من در این امر مهم مشتاقانه به سویم می شتابند. در سالی که گذشت سه نفر از بهترین دوستانم به سرطان سینه مبتلا شده اند. زنانی که مادر، همسر و در واقع قهرمانانی هستند. زنانی که هرگاه قصد کمک به آنان را دارم از روی سخاوت به من لبخند می زنند و تنها همراهیم را می طلبند. و من در این راه تنها می توانم تعهد خود را نسبت به دوستان عزیزم انجام دهم، از آنان حمایت کنم و به آنان احترام بگذارم. طی مسافت ۶۰ کیلومتری هر چقدر هم دشوار باشد به سختی مبارزه با سرطان سینه نخواهد بود.

سال گذشته بسیاری از زنانی که از این خطر جان سالم به دربرده بودند، در راهپیمایی حضور پیدا کردند، دستانم را به مهر فشردند و با گرمای دستانشان مرا در راهم بس استوارتر رهنمون شدند. اینک ما در کنار هم به یاری تمامی زنان می آییم. شما با اهدای ۱۵۰ دلار می توانید از این حرکت حمایت کنید و ما نام و یا لوگوی شرکت شما را برای نمایش آن به حامیان مهربانمان بر روی لباس متحد الشکل راهپیمایان حک می کنیم.


 

دوست عزیز تو می توانی با همراهی ما در راهپیمایی و به تصویر کشیدن این مراسم نه تنها این حرکت را به تمامی انسانها یادآور شوی که حتی با حک شدن نامت به جامعه ی خود مفید بودن، حمایت کردن و عشق ورزیدن را یاد دهی. تو می توانی با شناساندن ما و گروه یامی مامیز به دوستانت، به آنان عشق ورزیدن را گوشزد کنی.


 

تمامی حمایت کنندگان رسید مالیاتی دریافت خواهند کرد و از ده نفر اول با ارسال هدایایی قدردانی خواهد شد. تمامی عزیزان می توانند به صورت آنلاین وجوه خود را به حساب گروه YUMMY MAMMIES واریز کنند.