شهروند- مراسم اهدای جایزه ی امی دوشنبه ۱۷ ام سپتامبر ساعت ۸ شب به وقت محلی در سالن نمایش مایکروسافت واقع در شهر لس آنجلس برگزار شد. این مراسم امسال با اتفاقی بی نظیر همراه بود که ارزشش را چندین برابر کرد. امسال برای اولین بار طی اهدای جوایز بر روی صحن اصلی، یک کارگردان از دوست دخترش در مقابل تمام حاضران خواستگاری کرد.

 

گلن ویس (Glenn Weiss) که برای دریافت جایزه اش به عنوان بهترین کارگردان در بخش های مختلف به روی صحنه رفته بود بعد از تشکر و در ضمن سخنرانی به ناگهان موضوع صحبت را به دوست دخترش جان اسوندسون (Jan Svendsen)  کشاند و اعلام کرد که دلش نمی خواهد به کسی بگوید جان اسوندسون دوست دخترش است، زیرا از این به بعد دلش می خواهد همسرش باشد!

این خواستگاری همه حضار را شوکه کرد و جان نیز که در مراسم حضور داشت برای گفتن بله به روی صحنه رفت. گلن ویس زانو زد و انگشتری ازدواج مادرش را به دستان جان کرد و بعد از دریافت بله و بوسه عاشقانه صحنه را به همراه جان ترک کرد. جان اعلام کرد که اصلا انتظار همچنین اتفاقی را نداشت و بسیار هیجان زده و شگفت زده است. گلن ویس ۵۷ سال دارد و دو دختر دارد. جان نیز دارای سه فرزند دختر است. این زوج در سال ۲۰۰۱ ضمن یک پروژه کاری Tonys  با یکدیگر دیدار کردند.