شهروند ـ بیشتر کانادایی ها داخل یک کشتارگاه بوقلمون را ندیده اند و حتما دلشان نمی خواهد که هرگز ببینند و ترجیح می دهند که محصول نهایی و تر و تمیز را در فروشگاه های زنجیره ای خریداری کنند. یک سازمان مبارزه با خشونت علیه حیوانات با نام “Mercy for Animals” یک کارمند مخفی را به داخل کشتارگاه شرکت مواد غذایی Sofina Foods در ابوتسفورد در بریتیش کلمبیا فرستاد و موفق شد که راز دردناک پس پرده را فاش کند.  هرکسی نمی تواند که این صحنه ها را تماشا کند و بیان کردن خشونتی که بر این حیوانات بی گناه وارد می شود ممکن نیست. آنها که زنده زنده از پاهایشان آویزان شده اند، از تیغ گردن زنی عبور می کنند و اگر تیغ به آنها برخورد نکند توسط شخصی که آنجا ایستاده است کشته می شوند، زیرا اگر کشته نشوند به طور زنده وارد دیگ های آب جوش خواهند شد.

sofina-turkey

بعد از انتشار این فیلم مقامات این شرکت مواد غذایی اعلام کردند که استانداردهایی که دنبال می کنند مطابق استانداردهای کشتار در کانادا است. قطعا راه های انسانی تری برای کشتن این حیوانات وجود دارد که یکی از آنها استفاده از اتاق گاز است تا این حیوانات به طور زنده آویزان نشده و زیر تیغ نروند، راهی که اکنون در ایالات متحده ی آمریکا استفاده می شود. قرار شده است که سال آینده این روش کشتن بوقلمون در کانادا هم مورد آزمایش قرار بگیرد.

 کانادایی ها مردمان مهربانی هستند و قطعا دلشان نمی خواهد که حیواناتی که به این طریق ظالمانه کشته می شوند بر سر سفره هایشان قرار بگیرند.